{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

Dumme skat! {{forumTopicSubject}}

For 14 dage siden skulle jeg havde 15K tilbage.

Så for 2 dage siden, får jeg en mail om ændringer i min årsopgørelse
- jeg går ind og tjekker, og min arbejdsgiver har så lige ændret min indkomst med ca 8000kr.
Hvilket betyder at jeg kun skal have 4k tilbage.

Jeg tænkte okay, det er jo stadig lidt til mig.


MEN så imorges er der gået 15000 ind. smiley
De kan de ikke være bekendt, de kommer jo og tar dem igen.

De skulle bare lige vise mig hvad jeg går glip af åbenbart.

Ai, hvad gør jeg?
Skal jeg sige noget? Eller skal jeg vente og se hvad der sker?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme skat!
Kommentér på:
Dumme skat!

Annonce