{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Ondt af mig selv...!! Snøft.. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige brug for at klynke lidt, jeg begyndte at hoste for 14 dage siden og så fik jeg influenza og det har jeg så ikke mere men hoster stadig som en sindsyg, det er ved at tá pusten fra mig, sådan en konstant kriller hoste så jeg hoster så jeg er ved at knække mig og hostestillende må jeg ikke tage noget af da jeg ammer siger min læge, jeg er så træt konstant, har slet ikke overskud til min skønne datter på 6mdr. nu idag er jeg så også begyndt at få de vildeste smerter i højre side af lungerne og hver gang jeg hoster eller trækker vejret dybt eller ligger på ryggen så niver det fuld stændigt sindsygt og jeg har vild ondt i ribbenene/ lungerne lige ved bh bøjlekanten føles som om en har givet mig en knytnæve der..
Er så træt af at være syg og ha' ondt, og træt af ikke at ha' overskud til min datter..
Jo og så er jeg for en måned siden startet på mini piller så nu er jeg gået fra at bløde i 2-3 dage hver 14. dag til at jeg indtil videre har blødt i 14 dage i træk!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt af mig selv...!! Snøft..
  • #1   14. mar 2013 Øv da smiley kender det med hoste smiley har hostet en uge nu helt vilde hoste anfald hvor jeg føler jeg ikke kan få luft smiley og er gravid så er samtidigt ved at p!sse i bukserne hver gang, møg irriterende

• #2   14. mar 2013 Har du været ved lægen og blevet tjekket for lungebetændelse og det med dine ribben er sikkert fordi dine muskelen hæver når du hoster og ja det gør fucker nas har selv lige haft det på samme måde

• #3   14. mar 2013 Være OB's på hindelunge betændelses eller kold lunge betændelse det lidt svære finde frem til ind den alm lunge betændelse , og vis du hæver så ville jeg nok lige smutte forbi lægen en tur..

Kan du ikke lave damp bad til hovdet?? Vis du ikk må få hoste meddel osv.

Eller mentol bolsjer

• #4   14. mar 2013 jeg er ret sikke rpå lungebetændelse.. jeg havde engang de symptomer du beskriver og jeg lå med lungebetændelse og det tog mig godt 1 måned at komme over PÅ behandling... så kom afsted med dig til lægen!

• #6   14. mar 2013 Jeg var til lægen i mandags og der var der ikke noget det var bare en dum hoste sagde han.. Skal til lægen igen om en time for nu siger min læge at jeg muligvis kan ha' fået en fiberspringning pga hosten.. Jeg har så siiiiiiiiindsyg ondt føler at nogen har tæsket mig med et baseball bat.. Er spændt på hvad lægen siger..

• #7   14. mar 2013 Det kan godt udvikle sig ret hurtig fra time til time så selvom du var afsted mandag kan det jo godt være noget andet

• #8   14. mar 2013 Fandt lægen noget idag ? Har som teenager haft en fibersprængning på lyngen, føj det gjorde ondt..

• #9   15. mar 2013 Jeps jeg har simpelthen hostet mig til en fiberspringning, og jeg kan love jer for at det gør siiiiiindsygt ondt...!!

Kommentér på:
Ondt af mig selv...!! Snøft..

Annonce