{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Tøj til bebs {{forumTopicSubject}}

Åh ja, det der med tøj til bebs ..
Selvom jeg har prøvet det hele før , har jeg glemt en del. Og kan slet ikke huske hvor meget tøj jeg havde da olli blev født.

Så piger hjælp mig lige her.

Hvor meget af hvad skal jeg købe?
Skal føde i maj.
Sidst fik vi ikke særlig meget tøj, men mere gaver og gavekort . Så forventer heller ikke denne gang.
Eneste jeg ved at jeg skal købe mange stofbleer smiley
Så håber i lige vil bruge et par min til at komme med forslag, både i hvilken str. Og om lang ærmet og sån .

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj til bebs
  • #2   1. mar 2013 Det med huer er jeg ikke særlig meget til. Oliver bruger aldrig huer da han var spæd. For der var en jordemor på den gang der sagde at man får ører børn af at bruge huer til små. Så brugte det faktis aldrig. Kun hætter der var på trøjer og jakker når han var ude . Og da det blev vinter fik han os hue på. Og han har aldrig døjet med ørene .

• #4   1. mar 2013 Ja det rigtig. Og det jo os op til hver person . Så længe børnen har det godt og ikke fryser smiley

• #6   1. mar 2013 Okay . Tak for hjælpen , ja tænkte os på at der er jo ved at være godt vejr til den tid. Så det jo ikke det vilde tøj de skal have på .

• #7   1. mar 2013 nu har jeg en lille pige på 3 uger, og jeg må indrømme at det med bukser og bluser får vi altså ikke brugt så længe hun er så lille, det er alt for bøvlet... til gengæld bruger vi rigtig meget bare at give hende en body og et par strømpebukser på..
    vi har slet ikke fået brugt kortærmede bodyer..
    hun bruger stadig str 50, og der har vi 10 langærmede bodyer, 4 strømpebukser og 2 heldragter og det er rigeligt.. smiley

Kommentér på:
Tøj til bebs

Annonce