{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Surt opstød.. og what to do? {{forumTopicSubject}}

Øv hvor man kan bare blive irriteret på folk hva (:
Jeg skulle op til min mor med pigerne og hunden, og havde selvfølgelig glemt kræets snor s;

Så vi går op, og Wilma drejer ind i den forkerte opgang, og når hun først skal der op så har hun nærmest ikke øjne for andet end at komme ind til min Mors hund.. så hun lukker simpelthen alt andet ude og futter afsted.. Nå men så kommer der en ung dame ting med et spædbarn.. og siger ''Hva med at få snor på din hund'' hvortil jeg svare at jeg har glemt den, og at jeg skal have hentet den men skal lige op til min mor først.. Så glor hun og siger gud hjælpe mig ''Ja hvad med at få nogle strømper på dit barn, det pisse koldt uden for''.. For fanden hvor blev jeg gal, helt ærligt. tænkte hvad fanden hun bildte sig ind!!! Og så måtte jeg nogenlunde pænt sige ''Det plejer hun nu altså også at have men hun har lige smidt dem i bilen'' (kunne ikke finde dem og vi skulle 10 skridt) og gal som jeg var, fik jeg jo lige smækket tilbage at hun nok skulle overveje ikke at prøve og lære andre hvordan de skulle være mor! Det var ikke skide smart, men fuck jeg blev gal ! s:

Nå men nu går jeg og tænker om jeg overreagerede og skal over og stikke hende en undskyldning s: Men samtidig synes jeg også det langt over stregen at sige sådan der, for det var virkelig sådan dømmende agtigt ! what to do?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Surt opstød.. og what to do?
Kommentér på:
Surt opstød.. og what to do?

Annonce