{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

hvad ville i gøre, sygemeldt. {{forumTopicSubject}}

hej piger.
sagen er den at jeg d. 21.1.13 kørte galt og har haft meget ondt i ryggen og lænden siden.
er blevet røgenfotograferet, der var ikke noget.
tog til lægen efter en uge da det ikke blev bedre, han sygemeldte mig forsat og sendte mig til fysioterapeut.
der har jeg været 4-5 gange og det har gjort det meget værre. før sad det kun i ryggen og lænden, nu er det og gået ned i mine ben. så udover de konstante smerter har jeg problemer med at gå.
kan ikke lave ret meget, skal skifte mellem at ligge ned, gå og sidde.
var ved lægen igen i dag da det med fysioterapeuten for mig virker dumt. lægens dom var at jeg skulle stoppe og så sygemeldte ham mig de næste 4-6 uger. men ville skrive i min journal at hans mening var jeg ikke kom tilbage før efter fødslen. er i uge 22 nu.

arbejder i et rengøringsfirma og der tror jeg ikke jeg kan blive klar til at arbejde før efter fødslen.
men er os sosu elev, og der er vi i praktik nu. og d. 15 marts skal jeg tilbage på skolebænken. er os sygemeldt her, men har snakket med skolen og kan tage min praktik om hvis jeg starter i skole d. 15.
men ville i gøre det skole dagen er kort, men får jo nok ikke så meget ud af det hvis jeg bare sidder og har ondt.
lægen siger jeg gerne må prøve men at jeg skal lytte til min krop, for det kan blive meget værre og kan gå i for tidlig fødsels hvis jeg presser kroppen.
kan bare ikke finde ud af om jeg skal prøve og give det forsøget for er vant til arbejde mindst 55 timer i ugen og elsker det. så er lidt bange for at ikke lytter til min krop. for allerede nu siger den stop bare jeg skal ned i byen og købe ind.

har i ikke nogen gode råd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad ville i gøre, sygemeldt.
  • #1   20. feb 2013 har du overvejet og prøve det der kranio sacrel terapi? har kun hørt godt om det og måske det kan hjælpe dig så du ikke skal sygemeldes.

• #2   20. feb 2013 det er min lænd der er forstuet så lægen mener ikke de kan gøre noget ved det. så er der selvfølgelig alt det andet som de måske kan lindre smiley

• #4   20. feb 2013 ja og der er ikke noget at se.

• #6   20. feb 2013 hvis det er kan du jo prøve og se om du kan holde til det men er egen erfaring så skal man simpelthen lytte til sin krop.
    Jeg selv blev skide træt af at vores elevations seng bare ahvde stået inde i soveværelset under hele min graviditet og led meget af halsbrand så det ville hjælpe og kunne ligge lidt oprejst, da jeg rammer uge 37 vælger jeg selv og samle sengen og løfter rundt på hele skidtet selv, på trods af at jeg kan mærke det nok ikke er så godt for kroppen.
    Dagen efter har jeg nogle heftige plukkeveer og om natten river min moderkage sig løs og vandet går med et ordenlig skyl og bløder så meget at jeg bliver kørt ind med fuld udrykning.

• #8   20. feb 2013 Jeg har selv været kørt galt og fik konstateret et mild piskesmeld i nakke/ryg. Og selv om at mange af smerterne sad i lænden, så prøvede jeg kranio sekral. Og det jalp for ved at du har ondt så spænder du i hele kroppen og gør at du får mere ondt end du har. frøv det.. jeg havde stor sucses (staves) med det.

• #10   20. feb 2013 det er så kedeligt at være hjemme. ville planen var os jeg ville arbejde fuldtid indtil min barsel.
    sabrina, det er os det lægen er bange for, at jeg overbelastninger min krop og det kan starte fødslen. og det vil jeg helst ikke ud i.
    tror jeg prøver at gå i skole. det er kun 5-6 timer om dagen og må jo tage hjem hvis det ikke dur.
    det skulle ikke være et piskesmeld. men så igen, synes ikke rigtig jeg bliver undersøgt når jeg er ved lægen, han spørger bare hvordan det går og det er det.
    hvordan bliver man undersøgt for om det er et piskesmeld?

• #11   20. feb 2013 Må jeg spørge om hvilket sygehus du kom ind på da dy kørte galt ?

• #13   20. feb 2013 Julie: ja lige præcis.

Sarah, hvis det har stor betydning med din uddannelse at du ikke kommer så forsøg og ellers ville jeg blive hjemme.
    Hvis du tager afsted må du jo gøre dine lære opmærksomme på at du altså er nød til at veksle lidt mellem og stå, gå og sidde for at du ikke får smerter. Og så evt give det der kranio sekral terapi et forsøg, jeg har aldrig prøvet det men har udelukkende hørt godt om det og de skulle vidst bare trykke stille i visse punkter på din krop.

Kommentér på:
hvad ville i gøre, sygemeldt.

Annonce