1.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pige på 2 vågner efter kun 1 time Pige på 2 vågner efter kun 1 time

Min datter på 2 har de seneste dage vågnet efter kun 1 time, hun plejer at sove i ca 2½-3 timer. inde kan hun fint sove i mere end en time.

Jeg tænker at hendes bevægefrihed i barnevogenen er blevet for lille og det er det hun vågner af, andre med lignende oplevelser? for er det pga pladsmangel skal jeg have fundet ud af noget andet med dagplejen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pige på 2 vågner efter kun 1 time
  • #1   17. feb 2013 Det er når hun sover i barnevognen hun vågner i utide. jeg kan se hun stadig er møg træt.

• #2   17. feb 2013 min dreng på 2 sover 2-3 timer til middag hver dag ovre i vuggeren, men herhjemme kun 1 time smiley ved ikk hvon jeg skal ændre det.

for ham virker det omvendt dig.. i vuggeren sover han udenfor (længe) og herhjemme indenfor og dermed kort tid. smiley

så desværre ingen råd herfra smiley

• #3   17. feb 2013 Emma sover indenfor her hjemme pga larm fra naboer osv men hensover gerne 2-3 timer alt efter hvor meget hun sovet om natten da hun osse sover 13-15 timer om natten i weekenden har hun ikk behov for sove så lang tid til middag men i hverdagen ved dagpleje. Sover. Hun 2-3 timer til middag

• #4   17. feb 2013 Så må hun vel bare sove inde hos DP?

Min søn sover inde i vuggestuen, og har gjort det siden han var 15 mdr. Han sover en smule mindre af det, men kun omkring 20-30 minutter. Han er ikke vant til lyde fra andre, når han sover.

Herhjemme sover han stadig udenfor, og det kommer han til at gøre længe endnu.

• #6   17. feb 2013 Jo, det tror jeg, må lige have en snak med hende i morgen, hun havde ferie i sidste uge. Så må vi se om det bliver et problem derovre.

Kommentér på:
Pige på 2 vågner efter kun 1 time

Annonce