{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Sover kun 1 time af gangen.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu den gal igen smiley Julian er 5 mdr, og har i ca 2 uger fået flaske (ammede før) og efter vi efter vi er begyndt på flaske er han en helt anden rolig baby,, han er glad hele tiden, vil puttes kl 20 frem for til midnat, sku kun lige spise en enkelt gang midt på natten. Men nu vågner han ca en gang i timen fra kl 20 til kl 6, kan ikk bare give sutten og evt nusse ham lidt i søvn, han falder ikk til ro før end han får flasken, og spiser kun lige et par enkelte sut og vil så sove, og vender hovedet væk. Om morgenen er han glad, og får flakseog kommer ud og sove når han viser tegn på at være træt igen, og sover så kun en times tid, og jeg kan gøre alt, trille, vippe, give sut, alt, intet hjælper for st få ham i søvn igen. Så tager ham ind, og så bliver han i godt humør, efter en times tid får han noget grød, og det ikk altid lige let, han skriger meget og vil helst bare have hans vand i flasken frem for grøden. (Har prøver flere konsistensen og grødtyper) og så stopper jeg og han er glad og bliver træt. Og så kommer han ud og sove, og sover så en god time, og vil op igen, og kommer ind, får tilbudt en flakse ved en 15.30 tiden, og den spiser han de sidste par dage ikke meget af.. Og så får han grød kl17.30 og flaske kl 19, og spiser ikk det vilde af det, men vil gerne have et par lurer ind imellem. Og bliver skiftevis pylret og er glad smiley

Nogle der ved om det bare er en periode han er i lige nu? Eller om der evt kan være noget galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sover kun 1 time af gangen..
  • #1   23. jan 2013 Samme med William som lige er fyldt 5 måneder. Her sover William dog fra ca 20 til 6 afbrudt én gang hvor han får sutten. Så sover han videre til ca syv... Han puttes kl syv om aftenen, men kl otte sover han tungt smiley om dagen sover han desværre kun tre eller fire gange og kun én halv time smiley sådan har det dog altid været. Det med spisning, svinger også med William

• #2   23. jan 2013 Ved godt at de kloge siger en masse ting, men har du evt prøvet at skære en banan eller anden blød frugt ud til ham som han selv kan tage op og spise, eller en rugbrøds mad med leverpostej? Magnus blev træt af at få flaske og grød hver dag.. Og han startede med grød da han var 3½ måned fordi sutteflasken ikke mættede smiley

• #4   23. jan 2013 Pernille: det er indenfor den sidste uge han er begyndt på det sjov der.. Indtil har hen sovet godtog fint både nat og dag..

Malle: tror ikk han er sulten, for lige meget hvad jeg giver så vil han ikk ret længe.. Det der går mig på er at han ikk vil sove, og om natten vågner er time..

CBG: vand er prøvet.. Der står en sutteflaske med vand derinde, som jeg er gang prøver med først, men et sut og den bliver spytte ud.

Men måske det bare er en periode.. Han er godt snottet, (har været et ón/off siden fødsel) så har lige igen nu til aften hævet hans madras ved hovedet og ser om det kan hjælpe..

Puttede ham k 20, var derinde kl 21, og han ville ikke have sutten og kunne ikk få ham til ro før end jeg gav ham flasken, og så spiste han lidt mere end normalt og faldt i søvn.. Men ser tiden an smiley

Kommentér på:
Sover kun 1 time af gangen..

Annonce