{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Panisk gråd/pludren {{forumTopicSubject}}

Silje er nu snart 5 mdr. og når jeg putter hende græder/pludre hun fuldstændig panisk, jeg kan se at hun er vild træt men hun går i selvsving og kan slet ikke styre det, hun vil ingenting og ingen ting hjælper, jeg har virkelig ondt af det lille trætte pus der bare ikke kan finde ud af at falde i søvn..
What to do?
Jeg tænker at jeg nok ved at jeg kan få hende til at falde i søvn hvis jeg tager hende op på armen og holder hende fast til hun dejser omkuld men ved at hun så vil blive vild ked af det og græde lige indtil at hun dejser om, er der virkelig den eneste løsning..?!
Hun begynde for 14 dage siden fra den ene dag til den anden at jeg bare kunne ligge hende kl. 21 ca. (inden da sov hun først ved midnat) og efter 10-15 min frem og tilbage og give sut faldt hun i søvn men nu har hun haft et par aftener hvor hun slet ikke kunne finde ud af at falde i søvn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panisk gråd/pludren
Kommentér på:
Panisk gråd/pludren

Annonce