{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe !? Så gal !!! {{forumTopicSubject}}

Olivers børnehave er blevet lavet om til blandet børnehave/vuggestue børn. Da han startede var der kun børnehave børn, men efter de små poder er startet derovre er opsynet med de "store" bare blev helt væk. På blot et halvt år har jeg måtte købe nye gummestøvler til ham, fordi de er blevet væk. Hans dyre mærketøj forsvinder på mystisk vis altid derovre fra ?! Og ja jeg ved at jeg bare kunne lade være at købe dyrt tøj til ham, men jeg vil sku have lov at købe det jeg syntes er pænt til ham!

Flere gange kommer han hjem med blå mærker, uden pædagogerne siger noget til mig når jeg henter ham. Så jeg opdager det selv når han kommer hjem og fx. Skal i bad !! Spørger derovre dagen efter, hvad der er sket - fordi det føler jeg da bestemt at jeg har krav på at vide, men det ved de ikke ( nogen af mærkerne er bare så slemme at de ikke har andet end at kunne opdage det da han bestemt må have grædt) der er også flere gange han kommer hjem med dybe bidemærker, hvor der er hul igennem huden - heller ikke det ved de noget om hvordan er kommet.

For et stykke tid siden ringer de mig op, kort efter jeg har afleveret ham og siger at han har slået hul i hovedet. Jeg skynder mig at hente ham så han kan komme på skadestuen (hvor han blev limet) heller ikke det kunne de fortælle hvordan var sket ?!

Det er en privat ejet børnehave, men kan man klage et sted ? Jeg har snakket med lederen flere gange, bliver dog hver gang fejet af ... Jeg har bare ikke lyst til at min søn skal være et sted uden opsyn og så betale i dyre domme for det tilmed.

At flytte ham ville også være synd, da han kun mangler et år derovre endnu. Hans 2 bedste venner, går også i samme børnehave såååå jeg er i syv sind. Jeg vil ham bare det bedste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe !? Så gal !!!
  • #1   15. jan 2013 På et halvt år har jeg måtte købe 7 par nye gummestøvler til ham *

• #2   15. jan 2013 Jeg ville tage ham ud lige med det sammen. Det er jo også pisse farligt når børn bider, man kan vel klage ved kommune tænker jeg. Men er ikke sikker min datter har gået i bh siden august og der har aldrig været noget.

• #3   15. jan 2013 Lyder præcis som Tiff s gamle børnehave
    Jeg vidste ikke hvad jeg skulle til sidst. Men flyttede hende for 9 mdr og har ikke fortrudt
    Hun har rykket sig så langt på kort tid. Fået masser af nye venner og er så klar til skole om 1 md
    Hvis din mave siger dig han ikke har det godt der så ville jeg flytte ham
    Jeg er mega glad for jeg gjorde det. Fik et helt nyt barn ud af det. Som virkelig fungere i hverdagen og mister ingenting i den nye
    Hun budt flyttet fra en med 150 børn til en med 53 børn. Og stadig 3 voksne pr stue.

• #4   15. jan 2013 Tror jeg ringer til kommunen og forhøre mig. Og pladsanvisningen... Men ærligt jeg ville være lige ærliglig over at billigt tøj blev stjålet .. Syntes bare det er grotesk

• #5   15. jan 2013 Det er da aldrig ens egen skyld at andre forældre stjæler! Om min datter så havde Burberry på i vG skulle de andre lige tænke på at stjæle.

Jeg havde flyttet ham uden tøven. Det er uacceptabelt at han bliver bidt, og har blå mærker og hul i hovedet som de ikke kan forklare.

• #6   15. jan 2013 Pernille - jeg er helt enig, men var bare bange for at det var mig der var sart ?

• #8   15. jan 2013 Børn slår sig, det ved man jo, og især drengene, men et hul i hovedet og bidemærker der næsten er gået gennem huden er sgu ikke okay.

• #9   15. jan 2013 Snakker du ikke med nogle af de andre forældre dernede? Bare om der er flere der mister ting..

Havde skisme syet en skjult gps i den, og så fulgt hvor den endte henne. Kunne være den person havde alle de andre dele også...

Tænker lidt at han ikke helt er så stærk? eller forsvarer han sig? Der skal noget til for at lave et så dyb bide mærke. Så tænker om der er nogen der har udset sig dig din dreng og bare konsikvent går efter ham...

Ville hive fat i pædagogerne, igen og igen og banke i bordet. Indkald til møde eller lign.

Ville klart klage. Det er jo normalt at noget bliver tabt, gravet ned mm. Men det du beskriver grænser jo til desideret tyveri.

En del buler og skrammer hører til, og vores dreng kan ikke altid huske hvor han har fået sine henne eller hvem der har gjort det. Men han har også seriøse blå mærker, men ved de kravler meget i træer oppe i skoven osv.

Vi har skiftet bh og han started i den nye 1 nov og han er blevet en hel anden dreng...

• #10   15. jan 2013 Åhh stakkels dreng og de andre børn! Jeg var blevet tosset

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #11   15. jan 2013 Jeg havde flyttet ham øjeblikkeligt. Mine piger har også i ny og næ fået blå mærker o.lign. men jeg har ALDRIG oplevet, at de voksne ikke fortalte præcis, hvordan det var sket.
    De har en kæmpe skov/naturlegeplads hvor ungerne selvfølgelig godt kan gemme sig for de voksne, men selvom der er 2 vuggestuer og 3 børnehavegrupper, så har de godtnok styr på dem.

• #12   15. jan 2013 Du skal klage skriftligt til leder, bestyrelsen for børnehaven og så til dem der afholder tilsyn med de private børnehaver i din kommune, højst sansynligt chefen for børn og unge, klagerne skal være identiske og du skal skrive på dem at de tre parter er Orientet. Kommunen har desværre ikke andre muligheder end et skærpet tilsyn hvis institutionen ellers opfylder dagtilbudsloven.

• #13   15. jan 2013 Den smukke-- Så misforstod jeg dit indlæg. Min fejl.

• #14   15. jan 2013 At forældrene dernede stjæler synes jeg ikke er stedets skyld. De kan jo ikke være i garderoben hele tiden?

Men at han ofte kommer hjem med slemme skrammer er da helt hen i vejret. Ofte lægger børn ikke mærke til, at de slår sig, men så tit som du beskriver, det lyder vildt. Og dog, min søn har konstant mange blå mærker på benene, og han græder aldrig.

Kommentér på:
Kan det virkelig passe !? Så gal !!!

Annonce