22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Kan det virkelig passe !? Så gal !!! {{forumTopicSubject}}
Olivers børnehave er blevet lavet om til blandet børnehave/vuggestue børn. Da han startede var der kun børnehave børn, men efter de små poder er startet derovre er opsynet med de "store" bare blev helt væk. På blot et halvt år har jeg måtte købe nye gummestøvler til ham, fordi de er blevet væk. Hans dyre mærketøj forsvinder på mystisk vis altid derovre fra ?! Og ja jeg ved at jeg bare kunne lade være at købe dyrt tøj til ham, men jeg vil sku have lov at købe det jeg syntes er pænt til ham!
Flere gange kommer han hjem med blå mærker, uden pædagogerne siger noget til mig når jeg henter ham. Så jeg opdager det selv når han kommer hjem og fx. Skal i bad !! Spørger derovre dagen efter, hvad der er sket - fordi det føler jeg da bestemt at jeg har krav på at vide, men det ved de ikke ( nogen af mærkerne er bare så slemme at de ikke har andet end at kunne opdage det da han bestemt må have grædt) der er også flere gange han kommer hjem med dybe bidemærker, hvor der er hul igennem huden - heller ikke det ved de noget om hvordan er kommet.
For et stykke tid siden ringer de mig op, kort efter jeg har afleveret ham og siger at han har slået hul i hovedet. Jeg skynder mig at hente ham så han kan komme på skadestuen (hvor han blev limet) heller ikke det kunne de fortælle hvordan var sket ?!
Det er en privat ejet børnehave, men kan man klage et sted ? Jeg har snakket med lederen flere gange, bliver dog hver gang fejet af ... Jeg har bare ikke lyst til at min søn skal være et sted uden opsyn og så betale i dyre domme for det tilmed.
At flytte ham ville også være synd, da han kun mangler et år derovre endnu. Hans 2 bedste venner, går også i samme børnehave såååå jeg er i syv sind. Jeg vil ham bare det bedste
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle til sidst. Men flyttede hende for 9 mdr og har ikke fortrudt
Hun har rykket sig så langt på kort tid. Fået masser af nye venner og er så klar til skole om 1 md
Hvis din mave siger dig han ikke har det godt der så ville jeg flytte ham
Jeg er mega glad for jeg gjorde det. Fik et helt nyt barn ud af det. Som virkelig fungere i hverdagen og mister ingenting i den nye
Hun budt flyttet fra en med 150 børn til en med 53 børn. Og stadig 3 voksne pr stue.
mar 2010
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg havde flyttet ham uden tøven. Det er uacceptabelt at han bliver bidt, og har blå mærker og hul i hovedet som de ikke kan forklare.
mar 2010
okt 2008
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Havde skisme syet en skjult gps i den, og så fulgt hvor den endte henne. Kunne være den person havde alle de andre dele også...
Tænker lidt at han ikke helt er så stærk? eller forsvarer han sig? Der skal noget til for at lave et så dyb bide mærke. Så tænker om der er nogen der har udset sig dig din dreng og bare konsikvent går efter ham...
Ville hive fat i pædagogerne, igen og igen og banke i bordet. Indkald til møde eller lign.
Ville klart klage. Det er jo normalt at noget bliver tabt, gravet ned mm. Men det du beskriver grænser jo til desideret tyveri.
En del buler og skrammer hører til, og vores dreng kan ikke altid huske hvor han har fået sine henne eller hvem der har gjort det. Men han har også seriøse blå mærker, men ved de kravler meget i træer oppe i skoven osv.
Vi har skiftet bh og han started i den nye 1 nov og han er blevet en hel anden dreng...
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
nov 2012
Følger: 1 Svar: 39
De har en kæmpe skov/naturlegeplads hvor ungerne selvfølgelig godt kan gemme sig for de voksne, men selvom der er 2 vuggestuer og 3 børnehavegrupper, så har de godtnok styr på dem.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
okt 2008
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men at han ofte kommer hjem med slemme skrammer er da helt hen i vejret. Ofte lægger børn ikke mærke til, at de slår sig, men så tit som du beskriver, det lyder vildt. Og dog, min søn har konstant mange blå mærker på benene, og han græder aldrig.
Kan det virkelig passe !? Så gal !!!