{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj/salg hvorfor...
  • #1   2. jan 2013 måske det har noget med prisen at gøre,, ellers er der mange der gerne vil ud at shoppe en masse nyt mens de venter sig, har været heldig at komme af med meget af mit, men bestemt ikke noget jeg har tjent meget på

• #2   2. jan 2013 Har bare sat bud på,,,

• #3   2. jan 2013 hvis det kun er det du har her inde som du har til salg så kan jeg godt forstå det,, der er ikke mange der vil købe så lidt når det ikke er mærketøj.

jeg sælger selv mit i pakker men folk er velkommen til at byde g på denne måde har jeg fået solgt rigtig meget.
    men ja ikke nemt at sælge de billige mærker, selv om tøjet intet fejler

• #4   2. jan 2013 jeg har ikke mærketøj og alt det alm. babytøj fra str. 56 - 80 har jeg solgt i EN stor babypakke for 500 kr.. og det var 2 flyttekasser... med jakker, soveposer osv.. nu har jeg kun det tilbage jeg har herinde til salg.. og hvis jeg endelig har mærketøj bliver det også solgt for sig selv...

men det er ikke nemt at sælge brugt børnetøj når det IKKE er mærketøj, for det er folk begyndt at gå meget op i smiley

• #5   2. jan 2013 Nu ved jeg ikke hvor du bor, mens ens for alt til salg er at købere vil se varen først medmindre det så billigt de vil sikre sig det først, jeg sige du skal prøve på en baby bazar vist du har nok til at fylde en stand, ellers må du dele med en anden.
    Se evt www.facebook.com/andstbazar som ligger ved vejen

Kommentér på:
Tøj/salg hvorfor...

Annonce