{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

for tidlig føgt-problemer {{forumTopicSubject}}

min søn er født6 uger før tid og er nu næsten otte uger han er flaske barn og spiser godt men de sidste dage har han skrevet fra 21 til ca3 men han spiser der KL halv ti ogskriger så derefter og vil ikke spise eller ha sut han får bøvser af og ha afføring 8 gange om dagen vi kan heller ikke lægge ham ned på legetæppe mm efter mad for så kommer alt op er det normalt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for tidlig føgt-problemer
  • #1   2. jan 2013 Sophia er født 10 uger for tidligt.
    Hun skreg de første 3-5 måneder væk.

Hun døjede meget med sin mave. (Umodent tarmsystem)

Men tag til lægen og få udelukket at der er noget alvorligt galt.
    En tur til kiopraktor hjalp en lille smule her. - så det kunne i også prøve.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#2   2. jan 2013 det glemte jeg og skrive kiropraktor og zoneterapi er prøvet og lægen siger der ikke er noget galt og han skriger uanset og han lægger hænger ved os eller vi går rundt intet hjælper. er det normalt de kaster deres mad op når de bliver lagt ned han kan godt være vågen to timer efter mad men skal hænge på hos lægger vi ham ned fx efter en halv time kommer alt op selv om han har bøvser og der er gået en halv time efter endt mad

• #3   2. jan 2013 Hvad spiser han?

Ai han bør selvfølgelig ikke kaste det hele op.
    Er det fordi han græder? For når de har grædt længe kan de godt kaste op

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#4   2. jan 2013 han får syrnet allomi da hans mave ikke blive forstoppet af det. nej slet ikke han kan lægge og kigge og lige pludselig så kommerdet hele bare op igen men detgiver altså lidt problemer for vi Får jo ikke rigtig trænet og lægge på mave og gøre det førmad er ikke muligt :[ han lægge kun på maven ganske kort når hanbliver skiftet

• #5   2. jan 2013 Måske prøv at skifte mad.
    Jeg prøvede syrnet allomin til Sophia- og det blev kun dårligere.
    Så vi blev på nan 1.

Du skriver han har afføring 8 gange om dagen - det lyder også som for meget.

Prøv at skifte til nan. - og ja han får nok hård mave, men så bed lægen om recept til movicol junior.
    Hvornår får han vitaminer ? Det kan også være dem han reagerer på - prøv at læg dem på hylden i et par dage, mens i prøver nan 1

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#6   2. jan 2013 har prøvet man hvilket giver hård mave. movicol kan købes i håndkøb otte gange er helt normalt så længe det ikke er tynd og de stadig tagerpå hvilket han gør kan ikke se hvorjeg skulle skifte mad og gi hans sarte mave problemer så han skal ha hjælp til at komme på toilet det tager lang tidog komme ud af igennogen kan ikke undvære det

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#7   2. jan 2013 det gør han om morgen ogde er uden kokos olie

• #8   2. jan 2013 Jeg prøver bare at komme med forslag.
    Og jeg har ikke gode erfaringer med syrnet allomin.

Vi ville hellere have hård mave som vi afhjalp med movicol - men mindre smerter.

Jo 8 gange lyder f meget for et flaske barn.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#9   3. jan 2013 han har jo ikke ondt i sin mave jeg kan godt se at det ikke er der problemet er min datter havde afføring 2gange om dagen på flaske og alt mellem 1 og 8 gange er helt OK. har dog sikkert fundet grunden han er otte uger igår så det er sikkert et tiger spring

Kommentér på:
for tidlig føgt-problemer

Annonce