{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Arp {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min datter har desværre fået arp smiley jeg reder hende ellers med tættekam hver dag. Men det åbenbart ikke nok.

Jeg har givet hende olie i håret i går aftes som hun så har sovet med under en hue. Har lige prøvet at redde det ud med tættekammen men synes det bliver meget værre?

Har i nogle gode råd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arp
  • #1   28. dec 2012 Min søn fik det desværre os, jeg gjorde det at hvergang han havde været i bad, så puttede jeg olie på det ramte område og kørte rundt i små cirkler med en tandbørste.
    - Det kan godt se ud som om det bliver værre, men man kan heller ikke få det hele af på engang, det kommer lige så stille smiley
    det tog ca halvanden uge for mig at få det helt væk, men jeg syns det bedst at gøre lige når de har været i bad, for så er arpen blødt lidt op smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#2   28. dec 2012 Kunne være jeg skulle starte med at prøve olie efter badet. Det er nemlig gerne dagen efter et bad at det er rigtig slemt.
    Gnubber du så bare olien i og lader den sidde i? Prøver du at redde noget ud inden du putter olien i?

Hvis jeg ikke kan få bugt med det må jeg prøve en tur på apoteket smiley

• #3   28. dec 2012 Min sp sagde (da Mille var baby) at jeg skulle komme noget olie på en stofblev og gnubbe det forsigtigt væk, og det hjalp smiley Men det tager tid smiley

• #5   28. dec 2012 Jeg putte bare baby olie på det ramte område jeg lader det ikke sidde jeg gør det lige efter jeg har puttet plie i, og så køre jeg bare en tandbørste rundt i små cirkler, olien opløser arpen lidt, og gjorde det altid lige efter han havde været i bad, for så havde vandet os gjord det letter at få arpen væk..
    - Men du må ikke presse hård med tandbørsten, bare små lette bevægelser smiley
    - Jeg har os prøvet at lade det sidde før, men syns den her måde er den hurtigste smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#6   28. dec 2012 Mange tak for de gode råd smiley så har jeg lidt forskellige metoder at gå i krig med! smiley

• #8   28. dec 2012 Mille har været ekstrem ramt at arp så det var kæmpe flager og det kom på to dage...!! smiley jeg kom hende i bad hver dag og kom godt med babyolie i hårbunden, masseret det lidt og kom så en våd vaskeklud oven på hovedet.. Lige inden vi skulle op friseret jeg hårbunden men tættekam... OG jeg vasket ikke olien ud, jeg tørret bare hårbunden med den vådeklud... Nu gør jeg det ca 1 gang om ugen fordi det er blevet meget bedre...

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#10   28. dec 2012 Tror det kan komme så snart de er født. Men er ikke sikker smiley

Har en kollega hvis datter havde det til hun var 5 smiley
    Milles kom på få dage synes jeg. Bliver i tvivl om jeg har husket at rede hende de sidste par dage. Der er noget om snakken med det der ammehjerne smiley

• #11   28. dec 2012 Undskyld jeg måske spørger dumt, men skader det noget?

• #13   28. dec 2012 Ok.. Kom bare til at tænke på at det kunne være at det kunne skade hårvæksten..

Kommentér på:
Arp

Annonce