1.701 visninger
|
Oprettet:
Ståbræt vs siddesæde til barnevogn ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa på BG
Søger lidt hjælp til hvad jeg skal vælge - så i må meget gerne komme med jeres erfaring og mening om følgende
Jeg har en søn på 20 mdr til januar hvor han bliver storebror, og han jo i vuggestue plus lillebror skal med i barnevognen. Så spørgsmålet er om jeg skal vælge et ståbræt til ham eller sådan et sæde man kan sætte ham på ovenpå barnevognen ?
Det er primært til når vi skal derover om morgen, da han helst selv vil gå hjem om eftermiddagen når han bliver hentet
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Vi har en Emmaljunga, og overvejede sådan et sæde til Mikkel, men fik afvide at til Emmaljunga skulle man vælge ståbræt, da den ikke så godt kunne holde til at have sæde på, så kunne den godt blive skæv.
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Har nemlig gjort mig samme tanker at jeg jo ikke rigtig kan komme ned til ham, hvis det sidder en ovenpå..
Også tænker jeg også at turen er så kort til vuggestuen at han sagtens kunne stå der og ville sikkert finde det enormt spændende
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg ville vælge ståbræt. Hvis der ikke er så langt til vuggeren, så havde jeg nok ladet ham gå selv.
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Bliver til et stå bræt - så kan han vælge om han vil stå der eller gå selv
Ståbræt vs siddesæde til barnevogn ?