1.243 visninger
|
Oprettet:
Gravid? {{forumTopicSubject}}
Jeg har tidligere haft et emne herinde, angående mig og manden har haft ubeskyttet samleje uden han kom op i mig.
Vi havde sex sidste weekend faktisk fra torsdags til mandag sidste uge. Nu er jeg nemlig meget itvivl om jeg er gravid. Vi er ikke parate endnu til at blive forældre, han er stadig igang med hans uddannelse og vi har ikke ønonomien iorden.
Imorges da jeg vågnede havde jeg nogle kræftige mavesmerter, troede det var menstruations smerter, men har jeg ikke fået endnu så undre mig over den smerte jeg fik imorges. Hvornår kan jeg evt tjekke om jeg er gravid ?!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi ved selvføelig at men må tage konsenkvenserne hvis det nu skulle vise at jeg er gravid.
Hvor lang tid skal der gå før men kan teste ?
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi havde ikke troedet jeg kunne blive gravid, hvis han ikke kom, det viste sig så at der er mulighed for at men kan blive gravid.
Vi har snakket om tingene og viser det sig at jeg er gravid beholder vi selvføelig barnet da jeg er imod abort.
Man er jeg ikke gravid ville vi beskytte os bedre, for vi vil heller vente med børn til vi begge har fast arbejde.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 60
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
Hva fanden sker der. I vil beholde barnet... I virker ikke særlig rustet til det.. Hvor gammel er I 12 år ?!?!?
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
(link fjernet)
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
Da jeg gik i folkeskolen havde vi ikke om sex i skolen
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Gravid?