796 visninger
|
Oprettet:
At putte dreng på to måneder {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Mangler lidt inspiration til hvordan man putter en baby på to måneder. Synes at han er svær at få til at sove om aftenen, men når han først er faldt i søvn, sover han godt. Hvordan gør i?
Når han sover i barnevogn kan jeg bare ligge ham ud og så falder han selv i søvn, men ved ikke helt hvordan jeg skal putte ham i sengen om aftenen....
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
MEN de sidste dage har vi pakket hende i liften og kørt lidt med hende uden held, vi har så taget hende ind på en sansegynge i stuen også når hun sover pakker vi hende lidt ud så hun ikke dør af varme
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Nogle dage vågner hun med det samme hun kommer ned i sengen, og der kan godt gå 2 - 3 timer med gråd og gå'en frem og tilbage, synge og hvad vi ellers kan finde på, fordi hun bliver overtræt og vågner så snart hun bliver puttet. Men lige pludselig så lykkes det bare og hun sover videre selvom hun kommer ned i sengen.
Andre dage er der ingen problemer, og hun sover bare godt første gang hun bliver puttet.
Man siger at der ikke begynder at kunne gøres noget fast før end de er 4 måneder, og man indtil da bare skal tage dagene som de kommer med varierende "nat nat" tidspunkter og forskellige behov fra dag til dag.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
Ligeledes startede han der med at sove på sit eget værelse.. Der var ro og han blev ikke forstyrret af tvet i soveværelset
apr 2011
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
Jeg troede bare ikke det kunne lade sig gøre allerede, så derfor søgte jeg inspiration
apr 2011
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
At putte dreng på to måneder