{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

sag om overgreb på søster. :'( {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Vil lige sige at jer jeg kender på facebook ikke skal sige noget derinde, da familien er splittet.

Nå men sagen i grove træk, er at min søster på 13 havde fortalt sin veninde at vores mindste søster på 8 var blevet pillet ved af sin far, og det går venindens mor til kommunen med og der bliver naturligvis startet en sag op hos dem, og politiet..

Min mor skriver som til amtet at hun nægter at udlevere mine søskende så længe sagen kører, hvilket kommunen også har sagt hun ikke skal, men min mor modtager så et brev fra amtet hvor i der står at hun skal udlevere pigerne i dag fredag, da DE ikke har besluttet noget ved dem så samværet skal stadig kører.

Så tænker jeg bare om det virkelig være rigtigt, hvem har egentlig det sidste ord? Kommunen, amtet eller politiet...?

Hold k... Hvor er jeg ked af det og kanon hidsig, ved ikke hvad jeg gør hvis hele denne sag viser sig at være rigtig, siden det er kommet frem har min mindste søster ikke sine "adhd flip" og hun opsøger ikke dårlig opmærksomhed mere, hun er blevet en hel anden pige, stille og rolig og utrolig trykhedssøgende. Pyha troede aldrig vi skulle få det så tæt på livet.

Hvad skal man dog gøre, min mor nægter at udlevere, men kan risikere det trods det her, de skal først i amtet den 20.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sag om overgreb på søster. :'(
Kommentér på:
sag om overgreb på søster. :'(

Annonce