sag om overgreb på søster. :'( {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Vil lige sige at jer jeg kender på facebook ikke skal sige noget derinde, da familien er splittet.
Nå men sagen i grove træk, er at min søster på 13 havde fortalt sin veninde at vores mindste søster på 8 var blevet pillet ved af sin far, og det går venindens mor til kommunen med og der bliver naturligvis startet en sag op hos dem, og politiet..
Min mor skriver som til amtet at hun nægter at udlevere mine søskende så længe sagen kører, hvilket kommunen også har sagt hun ikke skal, men min mor modtager så et brev fra amtet hvor i der står at hun skal udlevere pigerne i dag fredag, da DE ikke har besluttet noget ved dem så samværet skal stadig kører.
Så tænker jeg bare om det virkelig være rigtigt, hvem har egentlig det sidste ord? Kommunen, amtet eller politiet...?
Hold k... Hvor er jeg ked af det og kanon hidsig, ved ikke hvad jeg gør hvis hele denne sag viser sig at være rigtig, siden det er kommet frem har min mindste søster ikke sine "adhd flip" og hun opsøger ikke dårlig opmærksomhed mere, hun er blevet en hel anden pige, stille og rolig og utrolig trykhedssøgende. Pyha troede aldrig vi skulle få det så tæt på livet.
Hvad skal man dog gøre, min mor nægter at udlevere, men kan risikere det trods det her, de skal først i amtet den 20..
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Og vi forstår det heller ikke, de siger bare at da DE ikke har haft et møde med min mor og faderen så er samværet ikke ændret og derfor skal hun udlevere i dag. Vi undre os over at de ikke kan gå ind og sige at hun kan holde dem hjemme på "lovlig" vis..
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. Men hvor håber jeg dog, at det ikke er sket selvom det ville være mærkeligt at lyve om.
feb 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
maj 2010
maj 2010
jun 2010
Hvad siger faren så til, at de ikke bliver udleveret?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
og self skal hun ikk det, når manden er undertanke for pædofili !
maj 2010
Mor til 2> gud ja det da helt korrekt, det havde jeg da slet ikke tænkt på. Den ryger da lige videre til min mor.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jun 2010
Men hvorfor har din anden søster ikke sagt noget til dig eller din mor? Og hvad siger din lille søster til det hele?
maj 2010
Pernille> hun har været bange for at sige det, men hun knækkede ude ved sin veninde hende på 13, også kom det frem.. Og hun siger hun er glad for det endelig kom frem, men samtidig er hun også rigtig bange for hvad der vil ske hende, hvis han bliver fri fundet i det. Og hende på 8 sys selvfølgelig ikke det er sjovt og hun siger også hun er bange for hvad der nu skal ske og alt det hun nu skal igennem. Jeg frygter hun skal igennem en gyn for at se om han har været på hende på den måde. Ej pyha bliver sku helt ked af det, hvor har jeg ondt af mine søskende
jun 2010
Det må være rigtig svært for jer alle sammen. Så din lille lillesøster benægter det ikke. Det synes jeg er skræmmende, og så er der måske noget om sagen.
Håber i kan være der til at hjælpe og støtte hinanden, for det er da noget af et maridt i skal igennem.
maj 2010
sag om overgreb på søster. :'(