23. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Efterfødselsdepression {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Min sp mener at jeg har en mild form for depression jeg har slet ikke samme følelser for min lillepige som jeg havde da Viktor var lille, jeg har svært ved at overskue hende og vil faktisk helst væk fra hende - det giver mig jo selvfølgelig vild dårlig samvittighed og jeg bliver ked af det også kører det bare i ring og i ring oppe i mit hoved!
Igår fortalte jeg min kæreste mine følelser om at være bleven mor for 2. Gang og idag skal jeg fortælle min mor når hun kommer for at hente Viktor... Men jeg har bare slet ikke lyst at hun skal vide hvor elendig jeg føler mig og hvor flov jeg er over at jeg har fejlet og at jeg ikke er glad for den lille baby som jeg har glædet mig så meget
Mine tårer triller ned at min kinder mens jeg skriver det, det er så meget letter at fortælle det til nogen som sidder så langt væk og bag en skærm end til dem som jeg elsker og jeg ved de vil hjælpe mig på alle mulige måder...
Nogle der har haft det som mig som kan forsikre mig om at det går over og at jeg kommer til at nyde og elske min lille Mille?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Men har selv haft en slem depression engang.
Hos mig varede den i over to år. (Håber jeg ikke den gør hos dig)
Men der er mange gode psykiatere osv der er gide til at hjælpe en videre.
Så vil bare sige. At selvom det ser allermest sort ud lige nu. Så skal tingene nok vende. Især nu hvor du har fået taget hul på bylden, og fået fortalt dine nærmeste om det. Så skal du ikke længere skjule det. Og det kan lette utrolig meget.
Al held og lykke fremover. Tag imod al den hjælp du kan få.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 60
Tror desværre det er meget almindeligt at føle sådan, har i hvert fald hørt det flere gange...
Jeg er desværre allerede begyndt på den slags og jeg bliver først mor til Februar. Men tænker lige pludselig at hvad nu hvis jeg ikke slår til, hvad nu hvis jeg ikke forstår hvad mit barn vil og der ved ikke kan gi det alt det som det har behov for...
Ja jeg er også meget glad for Babygalleri fordi man kan snakke med andre som ikke lige kender en og derved er de nok mere ærlige, i modsætning til familie og venner der tit prøver på at snakke en efter munden eller pakke sandheden så meget ind som muligt
Efterfødselsdepression