Hobby/aktivitet for tumling {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig at finde en aktivitet som min datter kunne gå fast til. Men jeg ved ikk helt hvad det skulle være, da jeg syntes de fleste hold henvender sig til små babyer eller de lidt større børn. Så mange tilbud syntes jeg ikke der er for tumlinger, ihvertfald ikk i KBH. Gabrielle er 1år og knap 8 måneder. Jeg tænker at svømning ville være genialt, men det eneste hold hun kan være med på foregår om formiddagen på en hverdag, og der er både faren og jeg på job. Så tænkte jeg noget gymnastik/rytmik, men ak! - samme dilemma. Og her stopper så min produktion for gode ideer. Hvad findes der ellers af sjove aktiviteter de små kan gå til? Manden er jo helt vild for at hun skal gå til fodbold, meeeen det er da vist lige tidligt nok hehe :).
Hvad går jeres børn til?
Hvor gamle var de da de startede?
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Gymnastik/rytmik om lørdagen
Hvad med selv at tage i svømmehallen hver lørdag el søndag med hende.
Fodbold mener jeg også de kan starte på som 2 el 3 år.
Er der ikke også noget i jeres lokale kirke hvor de synger og danser
Det var lige mine ideer...
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
jun 2011
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Og ellers så kunne i måske også finde nogle venne par eller nogle fra mødre gruppen som evt ville lave noget sammen en gang om ugen, det kunne jo være alt muligt i laver, en danse og rytme dag, en skov dag hvor når man kommer hjem er man kreativ med de ting man finder i skoven.. en male dag, en bage dag...
Jeg er mega kreativ så mangler du ideer til hygge der hjemme så sig endelig til..
Men med fritids aktiviteter til børn i den str, ja der er jeg lidt blank..
jun 2011
Pia vi har nogle dejlige venner som hellere end gerne vil lave en masse sjove ting med vores datter, så som at tage i capella play eller svømmeren, men de har ingen børn selv. Mødregruppen og jeg mødes somme tider på vuggestuens legeplads i weekenden, men det er ikk nogen jeg ellers snakker med. Vi danser, hopper, synger og leger meget her hjemme :). Og vi bruger Amager fældede meget eller tager i dyrehaven, og samler en masse ting fra naturen, eller ser på heste, dådyr mm :). Så vi er meget aktive og kreative her hjemme til dagligt (men skriver mig det bag øret at du kan være min nye kreative ide pusher hehe). Jeg syntes bare hun skal have en "fritidsinteresse" foruden alt det sjove vi finder på selv hehe :-D.
Jeg har surfet lidt rundt på nogle af de ting i har foreslået, og det undre mig at de fleste aktiviteter til børn over et år, ligger om formiddagen på hverdage. De må da vide at de fleste forældre til børn over et år er startet arbejde efter endt barsel?!
jun 2011
jun 2011
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
jun 2011
Mia det er alt for tidligt. Jeg har tidligst fri 14.30, og inden jeg kommer fra jobbet og til vuggestuen for ar hente, og videre til vestrebro så har de lukket. Vores eget kulturhus har fra 13-15.30. Kan ikk forstå det skal være så tidligt. Os der ikk længere går på barsel kan jo slet ikk nå det desværre
sep 2011
Det er ihvertfald super hyggeligt!
Jeg håber du finder gode aktiviteter
sep 2011
jun 2011
Mia tak for linket. Vil helt sikkert tjekke det ud
jun 2011
Hobby/aktivitet for tumling