{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Hobby/aktivitet for tumling {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at finde en aktivitet som min datter kunne gå fast til. Men jeg ved ikk helt hvad det skulle være, da jeg syntes de fleste hold henvender sig til små babyer eller de lidt større børn. Så mange tilbud syntes jeg ikke der er for tumlinger, ihvertfald ikk i KBH. Gabrielle er 1år og knap 8 måneder. Jeg tænker at svømning ville være genialt, men det eneste hold hun kan være med på foregår om formiddagen på en hverdag, og der er både faren og jeg på job. Så tænkte jeg noget gymnastik/rytmik, men ak! - samme dilemma. Og her stopper så min produktion for gode ideer. Hvad findes der ellers af sjove aktiviteter de små kan gå til? Manden er jo helt vild for at hun skal gå til fodbold, meeeen det er da vist lige tidligt nok hehe :).

Hvad går jeres børn til?
Hvor gamle var de da de startede?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobby/aktivitet for tumling
  • #1   2. nov 2012 Ridning med trækker på, min søster startede som 2 år... Og hun nød det.
    Gymnastik/rytmik om lørdagen
    Hvad med selv at tage i svømmehallen hver lørdag el søndag med hende.
    Fodbold mener jeg også de kan starte på som 2 el 3 år.
    Er der ikke også noget i jeres lokale kirke hvor de synger og danser

Det var lige mine ideer... smiley

• #2   2. nov 2012 Lørdag/søndags hold er optaget af alle de forældre lige som jeg arbejder :), derfor dette dilemma :). Kirken har ikk noget til så små børn desværre. Men det kunne være man skulle tjekke rideskolen hvad de har af tilbud til den størrelse ;). Vi går ofte i svømmeren i weekenden når jeg ikke arbejder (jeg arbejder hver tredje weekend), men jeg er ikk uddannet svømmelære, og det er lidt sådan noget jeg savner :). Under min barsel var det ikk noget problem at gå til babysvømning, for der tog man jo bare et af de hold i hverdagene hvor der ikk var så mange på :). Selv gik jeg til dans hos freddy Petersen som toårig. Det kunne være man også skulle tjekke det ud. Tak Pia. Du har sat lidt gang i de små grå smiley

• #4   2. nov 2012 Lillemor L hvad Søren er babyplask? Hehe tænker et andet ord for babysvømning? Jeg har ikk noget imod at køre langt for at lille pigen kan komme til at gå til en aktivitet, men det skal være nemt at komme til da jeg hverken har bil eller kørekort, men det kunne være man skulle udvide sin søgning til lidt mere end bare i nærmiljøet :). Det der mor-og-barn gymnastik lyder også rigtig hyggeligt :). Har faren mulighed for også at være med? Han vil rigtig gerne være deltagende når lille pigen begynder til noget smiley

• #6   2. nov 2012 Ja dans var da helt klart også en rigtig god ide... smiley Hvorfor tænkte jeg ikke på det.. smiley Min plejesøster har da gået til dans siden hun var 2½ tror jeg det er.. smiley
    Og ellers så kunne i måske også finde nogle venne par eller nogle fra mødre gruppen som evt ville lave noget sammen en gang om ugen, det kunne jo være alt muligt i laver, en danse og rytme dag, en skov dag hvor når man kommer hjem er man kreativ med de ting man finder i skoven.. en male dag, en bage dag... smiley JA der er mange muligheder... .)

Jeg er mega kreativ så mangler du ideer til hygge der hjemme så sig endelig til.. smiley

Men med fritids aktiviteter til børn i den str, ja der er jeg lidt blank.. smiley Det varer lige lidt inden vi kommer der til... smiley Så den tid den glæde... smiley

• #7   2. nov 2012 Lillemor (er vild med dit brugernavn by the Way hehe) har fundet noget morbarn gymna på Frederiksberg der passer til hendes alder (11/2-2 år), og når hun liver 2, har en skole der ligger i cykelafstand fra os tilbud om morbarn gymna :). Det er helt sikkert noget jeg væ undersøge nærmere hehe.

Pia vi har nogle dejlige venner som hellere end gerne vil lave en masse sjove ting med vores datter, så som at tage i capella play eller svømmeren, men de har ingen børn selv. Mødregruppen og jeg mødes somme tider på vuggestuens legeplads i weekenden, men det er ikk nogen jeg ellers snakker med. Vi danser, hopper, synger og leger meget her hjemme :). Og vi bruger Amager fældede meget eller tager i dyrehaven, og samler en masse ting fra naturen, eller ser på heste, dådyr mm :). Så vi er meget aktive og kreative her hjemme til dagligt (men skriver mig det bag øret at du kan være min nye kreative ide pusher hehe). Jeg syntes bare hun skal have en "fritidsinteresse" foruden alt det sjove vi finder på selv hehe :-D.

Jeg har surfet lidt rundt på nogle af de ting i har foreslået, og det undre mig at de fleste aktiviteter til børn over et år, ligger om formiddagen på hverdage. De må da vide at de fleste forældre til børn over et år er startet arbejde efter endt barsel?!

• #9   2. nov 2012 Lillemor prææææææææcisssssssss det der med at se andre børn :-D. Har tjekket danseskoler ud. De skal være tre før de kan starter de fleste steder :-/. Så det ender nok med mor/barn gymna, hvis jeg ikk finder noget svømning med underviser :).

• #11   2. nov 2012 Lillemor. Det var nettop derfor jeg begyndte til babysvømning med lillepigen, og derfor jeg fortsat går i svømmeren med hende så ofte som muligt, og derfor jeg gerne ville gå til svømning med hende med en underviser :). Begge dele!? Se det var jo en mulighed jeg ikk lige havde tænkt over!

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #13   2. nov 2012 Der er også gratis tumlinge legestue på Vesterbro, i børnekulturhuset fra kl 13-15.30 hver torsdag smiley

• #14   2. nov 2012 Lillemor det lyder som en smadder god ide :). Det tror jeg helt sikkert jeg også vil gøre :).

Mia det er alt for tidligt. Jeg har tidligst fri 14.30, og inden jeg kommer fra jobbet og til vuggestuen for ar hente, og videre til vestrebro så har de lukket. Vores eget kulturhus har fra 13-15.30. Kan ikk forstå det skal være så tidligt. Os der ikk længere går på barsel kan jo slet ikk nå det desværre smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

#15   2. nov 2012 Nej det er rigtigt, men jeg tror også at de er henvendt til dem der er på barsel smiley
    Det er ihvertfald super hyggeligt!
    Jeg håber du finder gode aktiviteter smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

#17   2. nov 2012 Har du tjekket www.bornibyen.dk der ligger rigtigt mange aktiviteter rundt om i byen:)

• #18   2. nov 2012 Lillemor ja det handler jo bare om rutiner og vaner. Og når man sa,arbejder som forældre, så kan alt lade sig gøre ;).

Mia tak for linket. Vil helt sikkert tjekke det ud smiley

• #19   2. nov 2012 Så er hin tilmeldt babysvømning i Valby :). Holdet starter til januar smiley

Kommentér på:
Hobby/aktivitet for tumling

Annonce