{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Vil ikke lave stort i børnehaven {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så vil vores søn Noah ikke lave stort i børnehaven han har stadigvæk ble på da han ikke er klar til at få den af( har prøvet) han er på wc flere gange om dagen omme i børnehaven... Når men Noah har gået i børnehave siden Januar og er glad for at være deromme vil gerne afsted osv. men i lang tid har han ikke ville lave stort deromme han kommer med det samme når jeg henter ham og siger ofte "Mor jeg har ondt i maven" spørger ham så til om det er fordi han skal lave adder og det svare han ja til. Han siger at han ikke gider lave deromme, forklare ham at vi har bleer i børnehaven så han for bare en ny på når han har skidt, men nej han vil ikke, der går max 10 min efter vi er hjemme så har han lavet..

Han her ikke problemer med at lave når vi er i byen mv. det KUN i børnhaven det er et problem..

Går sådan noget over?? Der ikke ret meget hjælp at hente i børnhaven.. Nogen der har prøvet det samme??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke lave stort i børnehaven
  • #1   30. okt 2012 Vil bare sige at det ikke er spor usædvanligt smiley der er tit børn i børnehaven der "venter" til de kommer hjem måske går det over måske er han bare sådan en lille tryghedspølsemager der helst gørmsådan noget hjemme smiley

Jeg arbejder jo i flere forskellige børnehaver og oplever det mange af stederne, sjovt nok er det oftets drenge der har det sådan smiley

• #2   30. okt 2012 Okay, men takler jeg/ vi det forkert ved at spørge ham til om det fordi han skal skide at han har ondt?? Syntes det svært om vi skal sige noget eller ej, men rart at høre at det er normalt..

• #3   30. okt 2012 Nej men det syns jeg godt du kan , men ikke for meget opmærksomhed på det, bare et enkelt spørsmål eller en konstatering...nå så er det nok derfor du har ondt i maven.... Og så på wc med ham. Ikke dyrke det, hvis du forstår mig.

V har ind i mellem også børn der har brug for at være på børnehavens wc i ro eller ha en voksen f.eks uden for døren mens der såmat siges leveres....gggg.... Men hvis det ikk ellers er et synderligt problem i.f.t mavepine så ville jeg bare lade ham lave det store derhjemme

• #4   30. okt 2012 Ok.. Spørger ham bare til det også er det.. Tak for svar rart nok lige at høre fra en som kender til "problemet" smiley

Kommentér på:
Vil ikke lave stort i børnehaven

Annonce