{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

ni uger gammel og søvn {{forumTopicSubject}}

Hmm ja, William sover jo fantastisk om natten når han endelig falder i søvn. Han spørger efter sin nat flaske sidste gang kl ca 20.30 hvor jeg så tænker at så er det godnat. I går faldt han jo så faktisk også i søvn efter flasken, men vågnede igen én halv time senere... Så kl blev et her i nat før han sov igen. William sover som sagt super om natten, men om dagen sover han nærmest ikke, så er det kun power nap.
Nu spørger jeg jer andre mødre, det er vel noget man kan forvente med børn der ikke er ældre, eller hvad? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ni uger gammel og søvn
  • #1   24. okt 2012 Tænker om det er for tidligt at lave putte ritual. Ellers overvejer jeg nemlig at starte på det så småt. Ex tør ble, mad og så ned i liften hvor han skal sove.. Eller ble, mad i soveværelset og så godnat med slukket lys smiley men synes bare han ind i mellem er meget vågen efter den nat flaske og vil ikke sove. Kun lige i går han faldt i søvn lige efter, vågnede og kunne absolut ikk finde ro bagefter smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #2   24. okt 2012 Gaby er snart 4 måneder og vi putter på samme måde hver dag. Hun sover ca. Kl. 20, hvor hun får vælling (det har hun fået i halvanden måned). Så vågner hun oftest omkring kl. 04, og sover videre til ml. Kl. 6-7. Sådan har hun sovet siden hun var en måned... Tidligere skiftede jeg hende om natten, det gør jeg ikke mere. Nu får hun tør ble lige før hun bliver puttet og med det samme vi står op..

kl. 04, får hun bare mad og sover videre.. Hun bliver puttet i liften om aftenen, den står i stuen også tager jeg hende med ind i vuggen, når jeg går i seng...

• #5   24. okt 2012 vores datter sover rigtig godt om dagen, og kan slet ikke holde hende vågen, så ved 19.00 tiden vågner hun op og sover ikke før 22-23 tiden, men sover ikke uden babseb i munden, og så sover hun til 4-5 tiden om morgnen en gang imellem bliver den 7 inden hun vågner(spørg om hendes mor elsker hende de dage):0)

Kommentér på:
ni uger gammel og søvn

Annonce