{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Amning {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har snart skrevet mange indlæg om amning..
Men men men.. Jeg er stort set stoppet med ammebrikkerne nu, menuer gør stjerne ondt hver gang jeg starter en ny amning op, faktisk sådan en føelse som om at man lige så godt kunne være ved at snitte i min brystvorte med en sløv brødkniv smiley og når jeg ser på mine brystvorter så ligner det at der er små blå klemmelus på dem, av av av.. Jeg sidde seriøst og banker i en pude de første 2-3 min af hver amning..
Har andre prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning
  • #1   6. okt 2012 Er du sikker på at lillepigen får ordentligt fat ? At hun ikk kun ligesom julian, at brystet glider ud af munden igen og kun har fat i en lille smule bryst og så vorten? Jeg fik at vide på sygehuset at får barnet rigtig fat er det næsten umuligt at få ødelagt brystvorterne.

• #2   6. okt 2012 Tænker os lidt om du får hende til at gabe nok op så hun får ordenligt fat...

• #4   6. okt 2012 Line: hm man skal vel ikke bare hænge i? Hvis det er som jeg fik at vise på sygehuset, så kunne der jo lyde til at Silje ikke bruger den helt rigtige sutteteknik? Det we derfor jeg ammer med brik nemli. Julian kan helller ikke finde ud af selv at tage helt fat.

Natasja: prøv og læg mærke til når du starter med at amme hvilket du som jeg forstod starter med at bruge brikken? Prøv og se hvor neget af dwt brune område der er fri, og sørg for at samme brune område kun må være fri nær du ammer uden brik. Det meste af det brune CA er jo inde i brikkens tud og det skal Jo være i munden. Vorten skal "ligge" ret langt nede i munden halvvejs nede i halsen faktisk smiley sådan blev jeg instrueret af flere sygeplejerske da jeg lå på sygehuset efter fødsel, plus til amme-undervisning inden fødsel. smiley

Og har du prøvet og smære dig med den creme du anbefalte mig? Jeg havde jo også lidt ondt på det brune område og det trak lidt i brystet når han blev lagt til på højre, jeg har købt en ny brik og det har hjulpet en hel del allerede på samme dag. Så ved ikk om de kan blive slidte?

• #7   6. okt 2012 Smør lidt af dit mælk ud på vorten og lad de lufttørre- 100% bedre end crem. Der er ikke evidens for alle de brystvorte cremer virker. Der er en på markede - kan selvfølgelig ikke huske navnet på den. Men kan godt finde ud af det hvis det er.
    ( har tidligere arbejdet på fødegangen/barselsgangen)

Kommentér på:
Amning

Annonce