1.199 visninger
|
Oprettet:
Amning {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har snart skrevet mange indlæg om amning..
Men men men.. Jeg er stort set stoppet med ammebrikkerne nu, menuer gør stjerne ondt hver gang jeg starter en ny amning op, faktisk sådan en føelse som om at man lige så godt kunne være ved at snitte i min brystvorte med en sløv brødkniv og når jeg ser på mine brystvorter så ligner det at der er små blå klemmelus på dem, av av av.. Jeg sidde seriøst og banker i en pude de første 2-3 min af hver amning..
Har andre prøvet det?
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Natasja: prøv og læg mærke til når du starter med at amme hvilket du som jeg forstod starter med at bruge brikken? Prøv og se hvor neget af dwt brune område der er fri, og sørg for at samme brune område kun må være fri nær du ammer uden brik. Det meste af det brune CA er jo inde i brikkens tud og det skal Jo være i munden. Vorten skal "ligge" ret langt nede i munden halvvejs nede i halsen faktisk
Og har du prøvet og smære dig med den creme du anbefalte mig? Jeg havde jo også lidt ondt på det brune område og det trak lidt i brystet når han blev lagt til på højre, jeg har købt en ny brik og det har hjulpet en hel del allerede på samme dag. Så ved ikk om de kan blive slidte?
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
( har tidligere arbejdet på fødegangen/barselsgangen)
Amning