{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Hjælp til skrukhed {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kvinder
Ja jeg er så skruk at jeg er ved at gå ud af min gode skal, så her skal jeg bruge jeres hjælp:) kæresten og jeg skal ikke prøve at lave baby før om to år, så det er mega belastende:(

Fortæl alle de hårde ting ved at få barn, og om hvordan jeres liv har forandret sig.. Og hvordan ens krop har forandret sig efter fødsel!

Husk kun ''dårlige'' ting,de gode ting tænker jeg selv på:) haha
Og I må godt overreagere og gøre mig bange for at få børn. smiley
Please hjælp mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til skrukhed
  • #2   3. okt 2012 Det er ingen "dårlige" ting ved at få børn smiley jeg sidder stadig på en lyserød sky, og min søn er 6 måneder.

• #3   3. okt 2012 det eneste jeg virkelig virkelig savner fra før jeg fik børn er at der er noget der hedder weekend - ligge og fede den hele dagen og bare slappe af smiley og ikke mindst sove så længe det passer mig smiley

• #4   3. okt 2012 Nu har jeg lige været rigtig slemt forkølet, og jeg kan bestemt ikke bare ligge mig ind i seng og slappe af. Det er virkelig møg hårdt. Det er også hårdt ikke at få nok søvn. Men når det så er sagt, så er der jo laaaaangt mere gode ting end dårlige.:-)

• #5   3. okt 2012 Jeg er også skruk.. og jeg skal også vente 2 år. smiley
    Men jeg kan simpelthen ikke blive gravid nu. Det må ikke ske, da jeg går i skole, og virkelig prøver at gøre en del ud af det. Det gør det lidt nemmere, og gør at jeg bedre kan lægge det "væk".
    Men du er ikke alene! smiley

• #6   3. okt 2012 Vi ska også først ha den næste om 3 år smiley og jeg er også skruk smiley

Men har du et barn, har du minimum frihed for dig selv... alle dine tanker og bekymringer går til barnet... er barnet hjeemme ænsker man lidt ro, blir barnet passet ude, så virker det heeeelt forkert, og man savner.

Du kan ik gøre som du vil mere, hele tiden tænke over dine handlinger...

kort sagt : Hele dit liv blir forandret ved at der kommer et barn... men hvor er det skønt hehe
    Så jeg kan ikke hjælpe

• #7   3. okt 2012 Enig med Camilla mor til Dina

• #8   4. okt 2012 Nåh den ville ikke sende mit svar tidligere:)

Det er godt at høre at det hele ikke er på en lyserød sky, som jeg self godt vidste:)

Ej jeg glæder mig bare meget:) nyder self hver dag jeg har med min kæreste nu, bare ham og jeg.. smiley

• #10   4. okt 2012 Jeg står op mellem 4 og 5 hver evig eneste dag. for der siger min søns biologiske ur, at det er morgen!

• #11   4. okt 2012 lillemor - du kan tro at vi nyder hinanden smiley og det nyder jeg..

ACS - puha.. Det er et skræmmebillede smiley Jeg kan godt lide at sove længe, og hver dag når jeg gør det, tænker jeg "Nyd det!"

• #12   5. okt 2012 bom bom.. det er svært at skrive negative ting.. Men jeg prøver af hvad jeg har oplevet:

under graviditeten:
    -vand i kroppen
    -dårlig nattesøvn
    -ondt over det hele
    -kvalme til og med uge 22+
    -sjat pisseri i bukserne pga baby trykkede på blæren

efter fødsel:
    -bløde i ca. 1 md.!
    -ingen nattesøvn de første mange uger
    - strækmærker som starter 1 cm over navlen og slutter ved skambenet. den bredeste er 1 cm bred. og de går helt ud til mine sider.
    - strækmærker på mine "lovehandels" og på min vestre overarm ved armhulen.
    -at blive gylpet på (det lugter så grimt)
    -sjatpisseri i bukserne indtil bækkenbunden lige er trænet op igen!
    -Meget lidt "kærestetid" til hinanden
    -slap maveskind og hængevom (indtil det er trænet væk)

Kommentér på:
Hjælp til skrukhed

Annonce