Samvær/opførsel {{forumTopicSubject}}
Godmorgen
Jeg håber nogle kan svare mig på dette her
Min søns far og jeg er ikke længer sammen (vi gik fra hinanden for 1½år siden)
Min søn er hos hans far og nye kæreste hver anden weekend.
Sagen er den at, min søn bliver 4 år nu her og er i rigtig trodsalderen osv. Som 4 årig nu er
Hjemme hos mig og i børnehaven, er min søn en rigtig dreng og bandit. Han er provokerende, vil ikke så godt høre efter, skal ha tingene at vide flere gange før han gør hva han får besked på osv. Som sagt som en rigtig 4 årig dreng nu er
- Jeg spørg så hans far om han er ligesådan i hans samværs-weekend, men uha nej nej nej, sådan er han slet ikke hos mig siger han.
Han er den sødeste dreng, provokerere SLET ikke og spørg pænt om alt ting. !
Så er det jeg tænker, er det hjemme hos mig og i børnehaven den er gal med? Eller siger faren bare sådan for at gi mig dårlig samvittighed !?!?
- Eller er det fordi at han ikke føler sig hjemme hos hans far, at han så opføre sig så "pænt" når han er på samværs-weekend.?
Hjææælp...
Sandra
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
Sådan er det også hjemme ved os når vi har mandens 7 årige søn og sådan har det næsten altid været i de tre år vi har været sammen
Hjemme hos hans mor er han en værre bandit og hjemme hos os er han en engel, så tror også at det er fordi han kun ser os hver anden weekend
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Min søn på 14 mdr er midt i et udviklingsspring, og hans bemærker intet til det, i hvert fald ikke til selve springet, og det har han aldrig gjort. Det er mig og kun mig den slags rammer
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Jeg tror som de andre siger er det meget med hvor meget han ser sin far (: MEN.. Det har sikkert også noget med at hos dig og i børnehaven er hans 'hjemme bane' der er han meget og derfor er han mere 'sig selv' der (: Min store pige (især) viser også meget mere a sin trodsighed og sådan noget i vuggestuen og hjemme, end hun gør feks ved min mormor og det til trods for vi MEGET sammen med dem (:
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
Jeg er glad for at det ikke kun er her det er sådan
I har redet min dag piger :-*
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
høre ikk efter og trodser os det meste af tiden.
men når hun er ude på legeaftaler eller hjemme hos hendes mormor/morfar, er der slet ingen ting. hun spørg pænt, høre efter og acceptere det hun nu engang må og ikk må.
Samvær/opførsel