22. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Hypnose? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg vil lige høre om der er nogen der har prøvet hypnose som alternativ til psykolog/psykiater?
Jeg har gået og kæmpet med depression, humørsvingninger, spiseforstyrrelser osv. siden min mor døde da jeg var 11.
Jeg har gået til et hav af psykologer og psykiatere og er osse på medicin, men INTET hjælper!
Jeg går nu igen hos lægen (som er udd. psykolog), og jeg føler bare ikke vi kommer nogen vejne.
Oveni det hele er jeg efterhånden blevet så ustabil psykisk/følelsesmæssigt at jeg har gået længe og overvejet at flytte fra kæresten sammen med min datter. Det skyldes at hans arbejdstider skifter hver uger, dag den ene uge og aften den næste, og jeg føler ikke jeg kan klare en så ustabil hverdag længere! -og nej, det er ikke muligt at lave hans arbejdstider om.
Jeg orker ikke mere psykolog, læger og medicin. Jeg vil bare være rask! Problemet er bare at vi/jeg ikke kan få hul på hvad det nu er der er galt. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er, og jeg er træt af at have det som om jeg bliver ædt op indefra...
Så nu overvejer jeg hypnose for at se om det måske kunne give en idé om hvad der gemmer sig "derinde".
Så kære piger, er der nogen af jer der har prøvet det? Eller kender nogen der har?
Pfh tak.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men held og lykke!
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Hun giver mig mod på så mange ting, og ja.. Jeg kan slet ikke forklare hvad hun har gjort for mig.
Og stadig gør! Jeg skal faktisk hen til hende i morgen, og jeg glæder mig!
Jeg kan varmt anbefale det.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Hypnose?