Endometriose/PCO/bagudbøjet livmoder {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er en ung kvinde på 19 år, der i sidste uge fik den triste besked at jeg desværre lider af både PCO, Endometriose og bagudbøjet livmoder.
lægen på sygehuset begyndte med det samme at snakke om fertillitet når den tid kom. Men nu sidder jeg i et kæmpe dilemma synes jeg selv. Lægen har givet mig besked på at spise p-piller uafbrudt, hvilket skulle nedsætte mine smerter. Jeg har altid gerne ville have børn tidligt (inden jeg er 25 i hvert fald) og nu hvor jeg lider af disse ting ser fremtiden jo ikke særlig lys ud. i hvert fald ikke for at blive naturlig gravid. Derfor føles det fuldstændig padoksalt at skulle spise p-piller som jo forhindrer en mulig graviditet. og har ikke lyst til at gå glip af at kunne blive mor på naturlig vis. Håber i forstår hvad jeg mener og ikek kommer til at lyde som en desperat teenager, der gerne vil være med i de unge mødre. Andre der har samme sygdomme elelr har haft samme tanker herinde? vil gerne høre hvad i ville gøre hvis i var i mit sted, da det går mig rigtig meget på og ikke rigtig har været mig selv siden jeg fik beskeden.kom også gerne ved solstrålehistorier omkring sygdommene og børn
mvh Anne
mar 2010
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 171
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Endometriose/PCO/bagudbøjet livmoder