Ny forside! {{forumTopicSubject}}
Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.
Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:
- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.
Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.
Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre
Mvh. BabyGalleri
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Gøre så det kommer op i Lige nu når man tilføjer nye billeder til gamle fotoalbums.
Skille det ad når der kommer nye hændelser i en tråd/et album og når der kommer en status opdatering.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
Men ville være rigtig glad hvis i fjernede "del på facebook" knappen, både den til fluebenet og den gule bjælke. Er så bange for, at jeg uheldigvis skulle komme til at dele noget på facebook her fra.
Hvis det var spørgsmål eller tanker jeg ville dele med mine venne, så havde jeg skrevet det i en status. og skulle der komme noget jeg ville dele fra forum, skulle jeg nok selv finde ud af at linke.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Jeg er enig i den med facebook-knappen, og at forsiden er aaalt for overfyldt.
Ny forside!