{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

BabyGalleri.dk
BabyGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 21445 Emner: 31 Svar: 29

Ny forside! {{forumTopicSubject}}

Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.

Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:

- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.

Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.

Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre smiley

Mvh. BabyGalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #2   29. aug 2012 Slette kolonnen med udfordringer og sætte bedst bedømte og sidst sete babyer ved siden af hinanden.

Gøre så det kommer op i Lige nu når man tilføjer nye billeder til gamle fotoalbums.

Skille det ad når der kommer nye hændelser i en tråd/et album og når der kommer en status opdatering.

• #3   29. aug 2012 Har ikke lige noget til forsiden, da jeg sjældent bruger den.

Men ville være rigtig glad hvis i fjernede "del på facebook" knappen, både den til fluebenet og den gule bjælke. Er så bange for, at jeg uheldigvis skulle komme til at dele noget på facebook her fra.
    Hvis det var spørgsmål eller tanker jeg ville dele med mine venne, så havde jeg skrevet det i en status. og skulle der komme noget jeg ville dele fra forum, skulle jeg nok selv finde ud af at linke.

• #4   29. aug 2012 Måske gøre de online HA'ere mere synlige? Synes der er mange der giver udtryk for at de venter i LANG tid på at få svar på deres henvendelser..

• #6   29. aug 2012 Jeg vil ikke støde nogen, men måske nogle admins burde kigge tråden om 'englebaby' igennem, der var oppe for nogle uger siden. Jeg siger ikke, at de skal fjernes, men måske det var godt nok lige at kigge tråden igennem, da der var mange, der gav forslag til ændringer på det punkt smiley

Jeg er enig i den med facebook-knappen, og at forsiden er aaalt for overfyldt.

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce