{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ammebrikker..
  • #2   29. aug 2012 Brugte dem fra Avent. Dem synes jeg var gode, men det er nok en jungle at finde rundt i.

• #3   29. aug 2012 Jeg bruger også Medela fra sygehuset smiley tror ikke de andre er mere diskrete.. De skal jo monteres lige meget hvilken det er, og det er jo det at man lige skal folde og sidde den på der ses.. Så snart benet er lagt til kan man jo ikke se det.. Jeg kan nu efter en uge sagtens sidde den på med lukket øjne, så det er jo bare når du er ude i offentligheden at have en ble hen over skulderen og så sidde den på ligge Brent til og løfte bleen ned over barnet smiley

• #4   29. aug 2012 Og eller stille øve barnet i evt at kunne sutte uden brik. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikk hvorfor du bruger brik.. Her kunne han kun få fat i vorten til at starte med, og ds så mælken løb til havde han slet ingen chance smiley og sådan et det stadig. De er alt for store og spændte til han kan få fat. Men håber jeg inden længe han kan lære at få fat uden.. For det er lidt lettere mht sterelisering af brikken hver gang osv smiley

Kommentér på:
Ammebrikker..

Annonce