{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

kuk i mens..muligt at blive gravid? {{forumTopicSubject}}

Sidste måned ændrede min cyklus lidt, da jeg rykkede det 1 uge pga der var en ferie jeg ikke ville ha mens i/under... Jeg skal først stoppe på p pillerne på torsdag (p pille pausen) men idag da jeg vågnede havde jeg mens smerter og blødte, og det er der lidt endnu... skal jeg stoppe på pillerne og holde pausen nu, eller tage pakken ud??

Kan jeg risikere at blive gravid nu hvor der åbenbart er kuk i det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kuk i mens..muligt at blive gravid?
  • #1   26. aug 2012 hmm..det har jeg aldrig prøvet, så kan desværre ikke hjælpe dig..hvad siger instruktionssedlen?

• #2   26. aug 2012 Chancen/risikoen for at blive gravid vil altid være der på p-piller, og hvis der først går lidt kuk i det, ja så er chancen/risikoen større.

Hvis du bløder så anbefales det at du stopper nu og holder din pause også starter du op om 7 dage igen.. smiley

• #5   26. aug 2012 Du skal tage pakken færdig, og så enten holde pause igen, og fortsætte som normalt, eller fortsætte med en ny pakke med det samme... det vælger du selv smiley

• #6   26. aug 2012 sys ikke indlægsseddelen havde et ordenligt svar til mig, men af hvad jeg selv ku finde nogenlunde frem til, er som jer siger, at tage pakken færdig eller fortsætte... jeg tror bare jeg tager pakken færdig, den sidste skal tages på torsdag, så det er jo ik så mange dage til alligevel..

det er maaaaaaaaaaange år siden jeg sidst rykkede min mens pga noget, så husker ik om der skete noget ved det dengang... tænkte bare "hvad fanden!!??" da jeg vågnede i morgens smiley

Kommentér på:
kuk i mens..muligt at blive gravid?

Annonce