{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Babyjogger {{forumTopicSubject}}

Er langt om længe kommet igang igen smiley

er på udgik efter babyjogger.
men hvor længe kan de bruge dem. magnus nærmer sig 21 måneder og vejer 10 kg.

nogen der kan anbefales. gerne en med hvilestilling
har kigget på bassons den så ihvertfald solid ud. men er helt grøn i det her felt:-)

smiley håber i har nogle bud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyjogger
  • #2   11. aug 2012 Jeg bruger min cykelanhænger fra Croozer Kids smiley Er dog først lige kommet i gang med at løbe, så har ikke de store erfaringer.

Men håber den kan holde til mere end 15 kg, da Vito allerede vejer 13!

• #3   11. aug 2012 Jeg har en cougar. Den går til 36 kg. Der er ikke så de kan ligge ned men vores dreng på 15 mdr kan sagtens falde i søvn i den. Der kan tilkøbes babyhængekøje til de helt små, cykelanhænger så du kan cykle med den, klapvognshjul og sågar meder så den kan bruges i sne:) Jeg er super glad for vores.

• #4   11. aug 2012 Har lige tjekket, Croozeren går op til 36 kg smiley

Den er jeg glad for. Og jeg tror ikke der findes joggere med helt plan liggefunktion? I min vogn sidder sønnike, og han kan godt falde i søvn, det er sket på en cykeltur, men for det meste leger han med sit legetøj, eller kigger ud.

• #6   11. aug 2012 Jeg har den fra zero2four fra babysam, med de store hjul, den er bare lække at løbe med! Og kan nemt klappes sammen hvis man vil have den med i byen smiley

• #7   12. aug 2012 Ved ikke hvor god mini city er at løbe. Med, men den kan holde til 23 kg
    Har den selv, men har ikke prøvet og løbe med den

• #8   12. aug 2012 Vi har en klapvogn der er døden når smiley

Den skulle gerne bruges som ny klapvogn. Og til når jeg ruller på inliners. Men nej 15 kg lyder ikke af meget.

Den skulle gerne kunne komme op i tog når vi rejser. Så er ikke sikker på cykelanhængerne er så gode smiley

Hehe. Hvis de kan sove i den er det nok ganske fint. smiley

• #9   12. aug 2012 De der Croozer og Couger. Hvordan sover de i dem. Sidder de ret op og ned i dem? Eller?

Er blever lidt hooked på dem

• #10   13. aug 2012 Min dreng læner sig til den ene side hvis han sover i cougaren. Det er selfølgelig ikke en optimal sovestilling men det er også super sjældent at han sover når han er i den:) Så ja, mere eller mindre sidder/ hænger han.
    Hvis du bestemmer dig for cougaren så kan der være penge at spare ved at købe online fra Holland. Det gjorde min far da han købte vores. For de er lidt pebrede:)

• #11   13. aug 2012 Jeg har Croozer.
    Og ja, han sidder ret op, men den har ikke samme vinkel som en stol f.eks, det er ikke 90 grader, men en mere blød overgang. Men bestemt ikke noget der kan bruges til at sove i, når man er ude. Det er lidt som at sove i en autostol, der ligger lidt.

Jeg fik min croozer til 3000 ved at holde godt øje med tilbud. Købte så også, babyindsats, men det er jo ligegyldigt for dig smiley

• #12   13. aug 2012 Ellers prøv at kigge efter en brugt smiley

• #13   13. aug 2012 Tak for alle de gode råd smiley

Tror turen går til forhandlere nu og prøvesidde smiley

Kommentér på:
Babyjogger

Annonce