5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Skal jeg ringe til nogen? Blærer betændelse.. {{forumTopicSubject}}
Hej derude, hvad skal jeg gør??
De sidste par dage har baby sparket helt vildt i det nederste af maven som så har resultere det i at jeg self. skal ud og tisse hele tiden..
Og her i efter middag ved en halv 4 tiden, synes jeg det begynder at svig, når jeg tisser som om jeg er ved at få blærer betændelse. (som jeg også går ud fra det er)
Nårh men det bliver bare værre og værre har for en 40 mins tid siden begyndt at tisse blod og nu kan jeg bare næsten ikke gå, ligge eller noget hvor jeg er stærkt ud, kan kun sidde uden det gør ondt!
Og nu er jeg ved at blive bekymret for om jeg skal gør noget
da jeg også nu har haft et par plukveer..
Synes det er kommet meget pludselig fra jeg mærke det første til nu!
Har haft blærer betændelse før, både før og imens jeg har været gravid men har aldrig haft så ondt som jeg har nu..
Er i uge 23 og bette pigen sparker self. stadig rundt derinde men hjælper godt nok ikke på smerterne når hun også sparker dernede..
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Når du bløder har ondt og er begyndt at blive nervøs, så synes jeg bestemt at du skal ringe så du kan blive sikker igen.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Men babys hjerte og puls lyder fin det kun min puls der kører lidt for hurtigt men hun siger det er begrund af smerter..
Så nu må vi se hvad lægen siger..
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Jeg havde blærebetændelse rigtig mange gange i min graviditet, og pga det fik jeg osse nyrebækken betændelse da infektionen vandrede op i den ene nyre.
Det øger risikoen for streptokokker med 98%.
Dem fandt de så osse i mine blod- og urinprøver, og vi skulle derfor blive på sygehuset 2 døgn efter fødslen, fordi både min datter og jeg skulle observeres for evt infektioner.
Jeg skulle ydermere have penicillindrop 4 timer inden fødslen, og 4 gange i døgnet det to efterfølgende dage.
Heldigvis virkede penicillinen, og min datter havde ikke fanget noget på vej ud. Men det KAN være farligt for så små børn.
Så det er med at være meget obs på de dumme blærebetændelser og bare få det behandlet. Jeg fik dog nbb på trods af behandling. Og jeg vil lige hilse at sige at jeg ALDRIG i mit liv har prøvet noget der gjorde SÅ ondt! Selve fødslen var vand i forhold til.
Skal jeg ringe til nogen? Blærer betændelse..