{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Nok mad?? {{forumTopicSubject}}

Godaften BG. Et spørgsmål til jer der er gået fra bryst til flaske, er så meget i tvivl om jeg har mad nok til min søn. Jeg har ammet fuldt ud siden han blev født, han er 2 mdr. Han har her de sidste par dage været meget ked af det og urolig. Han har ikke på noget tidspunkt grædt før, men nu gør han. Han kan ligge ca et kvarter ved det ene bryst også det andet og stadig være utilfreds og intet dur andet han bare får lov at ligge og patte, det gør rimelig ondt i længden.. Sidst han blev vejet, vejede han 6,2 kg, hvilket jo er meget i følge Sundhedsplejersken.. Men ved bare ikk, blir jo ked af det når jeg ikk føler jeg kan trøste ham:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nok mad??
  • #1   5. aug 2012 Jeg ammede i knapt 3 mdr. også måtte jeg gå over til flasken.. Efter han satte sit spisebehov op, så var der bare ikke nok til ham.. oveni det ramte jeg ind i brystbetændelse, hvilket bare fik produktionen til at dø helt ned.. Jeg prøvede i 3 uger at amme næsten hver time, men intet hjalp smiley

Men for mig lyder det som appetitspring.. Prøv at lade ham spise alt hvad han kan, læg ham til når han kræver det smiley Se om produktionen ikke bliver sat op i løbet af en uges tid eller to.. smiley Hvis det ikke gør, så kan du jo evt. supplere med en flaske hvis du stadig gerne vil amme lidt smiley

Kommentér på:
Nok mad??

Annonce