{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

drenge og tissetrolden... {{forumTopicSubject}}

ja jeg har en søn på 4 år.
Vi har snakket lidt om gad vide hvornår han finder ud af at tissetrolden er sjov..

Idag (hvor jeg selvføølgelig er selv med ham) ligger han på sofaen kun i underbukser og ser en film.. han vil gerne ha sin dyne, så den henter jeg..

Da jeg kommer ind igen, ser jeg han ligger og kigger undrende ned på underbukserne og har hånden oven på bukserne, han opdager mig, ser helt forvirret og hiver i trolden og siger: "moar nu står den sådan igen???"

Eh jeg måtte så sige at det kan sådan en tissetrold godt finde på at gøre nogle gange, og at nu havde jeg dynen med så den sku han ha på og så se den stooooore fisk der lige kom der i fjernsynet.... (han elsker havdyr)

blev lige lidt overrasket over hans spørgsmål der så ku næsten ik lade være med at smågrine lidt for han så så forvirret ud..

Hvad kan jeg ellers fortælle/forklare ham en anden gang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drenge og tissetrolden...
  • #1   29. jul 2012 og det er der så ingen der ved ? ;D

• #2   29. jul 2012 Tjaa vi gør lidt det samme Lukas på 3 går ofte rundt og siger mor se min tissemand er stor, så får han bare et ja det er den da osse og så snakker vi ikke mere om det...

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #3   29. jul 2012 Hos os er vi meget åbne og svarer ærligt, men børnevenligt på alt. Jeg ville blot svarer: ja det er den, fordi du rører ved den.

• #4   29. jul 2012 Moaren... de kan nu godt blive store uden man rører ved den hehe fx om morgenen... men sys nu oz jeg svarede ærligt.. sagde jo ik nej fingrene væk! Sagde jo bare at ja, det kan de godt finde på en gang i mellem, og så ledte jeg ham hen på noget andet som han jo faktisk var igang med oprindeligt smiley

• #5   29. jul 2012 haha godt man skal nøjes med at forklare sin datter om menstrution det kan jeg da lige klare smiley

• #6   29. jul 2012 Herhjemme har vi en på snart 6 der er MEGET interesseret i at se hvad denne bette tingest kan... Vi har en aftale der hedder han må pille alt det han vil - men det foregår på badeværelset eller på eget værelse smiley

AH: haha du bliver klogere smiley Piger er præcis på samme måde smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #7   29. jul 2012 He he ja selvfølgelig.. Men lige den situation du beskrev, lød det som om han rørte ved den, og dermed selv var skyld i det smiley

Ville også bare give mit besyv med.. Jeg synes ikke det er besværligt med drengebørn, men som sagt er jeg også meget åben og har ingen problemer med at forklare/ snakke om den slags ting...

• #8   29. jul 2012 Jeg arbejdede engang i en børnehave og en dreng siger til mig at tissemanden stritter, jeg blev lidt chokeret og vidste ikke, hvad jeg skulle svare, men en anden dreng reddede mig hurtigt og sagde at det var bare fordi han var glad. smiley
    Jeg kunne jo ikke rette det, for det er jo egentlig sandt.

• #9   30. jul 2012 Vores dreng på os snart 4 år.. Han har så meget fokus på sin lille ven.. Han piller konstant på den.. Og ikke nok med den står, nej nu har han fundet ud af at trække forhuden tilbage ! og vi har også snakkede med ham om det må han gerne men kun på badeværelset eller på sit værelse. Fordi de har en flok drenge oppe i børnehaven som syntes det er sjovt at lege med dem i fællesskab feks i pude rummet og det er et stort problem.

Kommentér på:
drenge og tissetrolden...

Annonce