{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.801 visninger | Oprettet:

Hvordan sidder jeres autostol? {{forumTopicSubject}}

Vi har en Römer King Plus monteret i 3-punkts sele, og er ikke tilfreds med at jeg føler den sidder lidt løst...
Isofix og sådan er ikke en mulighed...

Lidt info om hvordan løs...

Har hidtil siddet i min gamle Opel, hvor han har sidde foran grundet jeg der kunne justere ryggen på sædet så det passede til stolens vinkel.

Men nu har manden lige købt ny bil, så jeg har overtaget hans Mondeo. Og der er airbags i, så nu skal han om og sidde bagi. Men der kan sædet jo ikke justeres, og stolens vinkel i ryggen er ikke den samme som sædets, så stolen kan faktisk ikke sættes så den sidder 100% fast, den kan rokkes frem og tilbage...
Bryder jeg mig ikke om...

Andre der har samme problem - og hvad har i gjort for at komme ud af det.
Jeg overvejen at bruge en kile pude og sætte bag stolen, men ved ikke hvor godt det er at gøre...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan sidder jeres autostol?
Kommentér på:
Hvordan sidder jeres autostol?

Annonce