897 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Amme-BH Amme-BH
Ja nogens bryster stiger jo godt i mål når de fyldes med mælk Hvordan klare man så lige det med en amme-bh. Tænker på størrelse. ??? Kan det overhovedet lade sig gøre at klare det indkøb inden man føder så kranen kan være klar eller er man nød til at vente med indkøb til jungerne er fyldte? Vil jo gerne kunne tjekke den af på listen, men aner jo ikke hvordan og om de vokser?!
Pt kan jeg stadig bruge mine alm, selvom jeg er vokset lidt.
Hjælp Hvad gjorde i piger???
0 synes godt om
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg fik i øvrigt mindre bryster af amning, så her var størrelsen ikke det mest problematiske.
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Dem fra H&M er det nogen du har erfaring med? For de skal gerne støtte rigtig godt da jeg i forvejen har forholdsvis store bryster, og derfor hurtigt kan få ondt hvis BH-en er for dårlig eller for "slap".
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
altså, de gav sig en del i elastikken synes jeg, MEN, jeg havde også købt et nummer større, og faldt som sagt i størrelse, så det spiller en rolle.
De har både med og uden bøjle, man anbefaler altid uden bøjle.
Jeg brugte dem, og var glade for dem.
du kan jo købe et par, når nu de er så billige, og så gå med dem og vænne dig til dem, og mærke efter om de støtter ordentligt
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Dem fra hogm er kun til dem med alm. Barm i forvejen, de findes ikke i størrelser over D.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken størrelse du skal bruge..
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Jeg voksede 4 skål størrelser (!!!) i lø bet af 2 dage efter fødslen, da der kom mælk i mine, og der var jeg altså temmelig glad for mine carriwell'er!
Jeg brugte dem her:
http://www.ammebh.dk/carriwell-somlos-amme-bh.html
De var rigtig behagelige.
nov 2010
Så sådan en ville jeg bestemt ikke bruge!
Amme-BH