897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Amme-BH Amme-BH

Ja nogens bryster stiger jo godt i mål når de fyldes med mælk smiley Hvordan klare man så lige det med en amme-bh. Tænker på størrelse. ??? Kan det overhovedet lade sig gøre at klare det indkøb inden man føder så kranen kan være klar eller er man nød til at vente med indkøb til jungerne er fyldte? Vil jo gerne kunne tjekke den af på listen, men aner jo ikke hvordan og om de vokser?!
Pt kan jeg stadig bruge mine alm, selvom jeg er vokset lidt.
Hjælp smiley Hvad gjorde i piger???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amme-BH
  • #1   11. jul 2012 H&M har to ammebh'er for 179.95 smiley dem køber du i et nr større, go så kan du altid supplere senere hen smiley

Jeg fik i øvrigt mindre bryster af amning, så her var størrelsen ikke det mest problematiske.

• #2   11. jul 2012 Altså bare i skålstørrelse? Eller også i livet man skal gå op?

Dem fra H&M er det nogen du har erfaring med? For de skal gerne støtte rigtig godt da jeg i forvejen har forholdsvis store bryster, og derfor hurtigt kan få ondt hvis BH-en er for dårlig eller for "slap".

• #3   11. jul 2012 Jeg gik fra en 75D til en 80D under graviditeten, og da jeg havde født blev det til 80E. Så de voksede pænt meget, men det er meget forskelligt fra person til person. Køb en der er en skål større end du plejer, også kan du købe igen senere.

• #4   11. jul 2012 Ninna,
    altså, de gav sig en del i elastikken synes jeg, MEN, jeg havde også købt et nummer større, og faldt som sagt i størrelse, så det spiller en rolle.

De har både med og uden bøjle, man anbefaler altid uden bøjle.

Jeg brugte dem, og var glade for dem.

du kan jo købe et par, når nu de er så billige, og så gå med dem og vænne dig til dem, og mærke efter om de støtter ordentligt smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #5   11. jul 2012 Jeg købte en carriwell, da jeg blev udskrevet i fredags.. Den findes i s, m,l,xl.. Har købt en L og den passer.. Før brugte jeg 70/75 E, mine bryster er vokset en del.. Jeg er meget glad for den, den er praktisk og lækker at have på..

Dem fra hogm er kun til dem med alm. Barm i forvejen, de findes ikke i størrelser over D.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken størrelse du skal bruge..

• #6   11. jul 2012 Moaren: ja så vil jeg få problemer.. for nu kan jeg i nogle godt klemme mig ned i en E-skål, men en F passer bedst.. Må en tur i "min" undertøjsforretning og høre hvad de har.. og så håbe de har en i en ok prisklasse, og så må jeg hvis det er købe en anden når det endelig er så smiley tak for hjælpen piger smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #8   11. jul 2012 Jeg vil fraråde en BH med bøjle, normakt hader jeg bøjlefri bh'er, men det er guld værd, når man skal sove med den smiley Prøv en fra Carriwell, de er super gode- de sælges i babysam smiley

• #10   11. jul 2012 Enig med de andre i Carriwell. smiley

Jeg voksede 4 skål størrelser (!!!) i lø bet af 2 dage efter fødslen, da der kom mælk i mine, og der var jeg altså temmelig glad for mine carriwell'er! smiley

Jeg brugte dem her:
    http://www.ammebh.dk/carriwell-somlos-amme-bh.html

De var rigtig behagelige. smiley

• #11   12. jul 2012 Man fraråder bøjlebh, da de kan hæmme mælkeproduktionen.

Så sådan en ville jeg bestemt ikke bruge!

Kommentér på:
Amme-BH

Annonce