{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.105 visninger | Oprettet:

teltferie med små børn??? {{forumTopicSubject}}

vi vil på teltferie i DK et sted, men har lidt spørgsmål til andre der har prøvet det..

- hvor er det godt at tage hen når man har en 3 årig der skal opleve noget, samt selvfølgeligt os voksne, melissa på 10 mdr er nok nærmest ligeglad ;o)

- noget specielt man skal tænke på at have med når ungerne ikke er størrere 3 år og 10 mdr???

- jer der har været afsted med så små børn i telt, hvordan er det gået med hensyn til sovning ??

- vi regner med melissa kan sove i hendes sleebee pose nede i en rejseseng, ville det være smart måske at købe en sovepose til marcus??? de plejer begge at smide dynerne om natten, derfor regner vi med sleebee og måske en sovepose, hvad skal man kigge efter i en sovepose til børn???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teltferie med små børn???
  • #1   3. jul 2012 Hej Ditte,

At sove i telt med børn er noget af det mest fantastiske man kan gøre, hvis du spørger mig ;o)

Jeg er, sammen med min mand, aktive spejdere og vi sover i telt så snart vi kan komme til det. Vores børn, William på snart 5 og Phillip på 2 1/2 år har sovet i telt siden de var helt nye. Phillip var 1/2 år da han sov i telt første gang. Og de ELSKER det.

- hvad angår sovningen, så kom det virkelig bag på mig hvor godt de sover. Jeg tænkte at med al den larm kan de da ikke sove, men de kan næsten ikke sove når vi kommer hjem igen. De oplever så meget i løbet af dagen, og med alt den friske luft så sover de så snart de ser puden.

- jeg synes ikke der er noget specielt at tænke på bare fordi de er små. Det eneste er selvfølgelig altid at have noget vand at drikke. Og så solcreme, hvis vejret skulle være med jer.

- jeg kan ikke rigtig anbefale nogle bestemte steder, da det sådan set er lige meget hvor I tager hen. Ungerne vil elske det uanset hvad. Bare det at være ude og sove på en anden måde, sammen med mor og far, end hvad de er vant til og det at de kan lege hele tiden er så fantastisk. Men en legeplads ville nok ikke være af vejen ;o)

- hvad angår sovepose, så skynd jer at anskaffe en sovepose til den store. Det har vi til både den lille og den store, og de elsker det. Da Phillip var helt lille sov han i en sammenklappelig seng vi havde købt i Tyskland, og senere sover han i weekendsengen og bare en dyne. Husk på ikke at pakke dem for meget ind. Her om sommeren bliver der varmt i teltet og de kommer IKKE til at fryse om natten, kun med en dyne. Jeg ville ikke putte den lille i sleebee-posen, det bliver ALT for varmt.
    Vi skal på en stor tværkorpslig lejr til sommer i 10 dage, og der har William - den store - sin sovepose og liggeunderlag, og Phillip har også en sovepose, og vi køber et liggeunderlag til ham også, for weekendsengen fylder så meget.

Jeg kan kun ønske jer en rigtig god teltferie, og håber at du kan bruge mine råd til noget.

Knus Michele

• #2   3. jul 2012 mange tak ;o)

lige det svar jeg manglede ;O)

det er rart at høre fra andre med erfaringer med det inden vi selv begiver os ud i det ;o)

det er nemlig heller ikke meningen at vi skal i alle mulige sommerland og zoologiske haver, det kan vi gøre som endags ture andre gange, meningen er at vi skal slappe af, komme hjemmefra, og gøre lige det vi har lyst til, om det så er at lege på legplads hele dagen, tage til stranden eller sådan noget, det vil tiden vise, vi havde ikke planlagt noget til ferien, af flere årsager, men da det viste sig at vi alligevel får 3 uger sammen allesammen som vi ikke havde regnet med, så synes vi altså der skulle ske noget, min kære mand var spejder i mange år, og jeg har selv været på flere cykelferier med min veninde da jeg var yngre, og ellers en årlig kanotur på 3 dage sammen med min far og brødre, så det er ikke helt nyt for os, men mange år siden, og dengang var det ikke os der skulle tænke på alting ;o)

jeg glæder mig faktisk, og det ved jeg at lilledrengen også gør, så op i r..... med rytmer og rutiner de dage, vi gør præcis hvad der passer os, når det passer os...

vi anskaffer os en sovepose til knægten, og så må vi jo se på om lillepigen bare skal sove med dyne eller om vi tager sleebee´en med til hende, der er jo sommerdyne i den, så jeg tænker at det måske godt ville kunne gå..

det bliver primitivt, men helt sikkert hyggeligt...

Kommentér på:
teltferie med små børn???

Annonce