{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Lotusblomsten .
Lotusblomsten .
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Bopælsrettigheden!? {{forumTopicSubject}}

Halløj Girls

Jeg er ny herinde, så ved ikke om mit spørgsmål er et emne der har været oppe mange gange før. Det omhandler tilmed ikke mig selv, men min veninde. Hun bor alene med sin datter. Der er ikke aftalt samvær med faren til datteren i amtet, og datterens adresse er selvfølgelig også ved moren hvor hun bor. Har hun så ikke bopælsrettigheden?

På forhånd tak for hjælpen:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bopælsrettigheden!?
  • #1   19. jun 2012 Jo, den forældre der har barnets adresse har bopælsretten ..

• #2   19. jun 2012 sorry jeg "stjæler" tråden, men hvad rettingheder har man når man har bopælsretten ?

f.eks når datteren er på samvær hos far, har jeg så ret til at vide hvor hun er ?

For en weekend hvor han skulle ha haft hende lå hun med 40 i feber, så hun kom ikke på samvær, men der skrev han og var rigtig godt sur over han ikke kunne få hende for det var meningen de skulle til fyn ? :S burde jeg ikk vide det ? , tænkt nu hvis der sker hende noget :S

• #3   19. jun 2012 Helt i orden:-) .. Ville selv gerne vide lidt mere om rettighederne i borbindelse med bopælsret!

Kommentér på:
Bopælsrettigheden!?

Annonce