28. feb 2012 Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Bolig og hjælp til større {{forumTopicSubject}}
Endnu et spørgsmål fra manden ^^
Lige pt, bor vi en 2 værelset på 65. Og vi kan godt se, jo mere vi er så småt ved at indrette til den lille, jo mere plads kunne vi godt bruge.
Der er måske nogle som ikke syntes det er på sin plads at blive opprioteret. Og kan jeg måske også godt forstå.
Men er der nogle muligheder for måske at få en hjælpende hånd til noget som er nr større?
Der er lang ventetid på de fleste heroppe hvor vi bor, er der nogle muligheder og hjælp at hente, el. er det bare at få skrevet sig op og håbe på det ikke går så lang tid som der står tilskrevet under diverse boligere?
Thomas
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg er skrevet op til over 30 boligtyper i 4 selskaber. Min søn bliver et år lige om lidt, og vi bor stadig på 54 kvm og to værelser.
Jeg tror I skal kigge på privat udleje, hvis der skal ske noget..
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
nov 2010
Og så vil jeg virkelig virkelig gerne indrette et værelse til ham!
Nu ved jeg ikke hvor i verden I bor af, men ellers kan I også overveje at rykke længere ud på landet?
jeg overvejer pt at rykke ca 25 minutters kørsel væk, da der er en masse store lejlighed med kort ventetid, inden for min prisgruppe. Men det er et stort skridt!
feb 2012
Men ja, sådan noget med at indrette værelse, ville også være noget vi godt kunne tænke os, men ja, lidt svært når man kun har en stue, og soveværelse.
nov 2010
Jeg ved ikke hvor mange steder I er skrevet op henne, men af og til kan man rykke frem, hvis man får et barn, men det kommer an på hvordan de gør.
I kan jo forhøre jer ad?
Nogle steder har børnefamilier stadig en fordel.
feb 2012
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
I skal huske at hvis I søger indskudslån så skal I søge i banken - og få afslag, først. En gang da jeg flyttede havde jeg været oppe med alle mine papirer, for at høre om jeg var berettiget, det var jeg- SAGDE de.. Da det så kom til stykket, fik jeg afslag.. Så husk at få alt på skrift..
Jeg fik foresten lånet alligevel, da jeg kender en med mange kontakter på kommunen
feb 2012
Men ja, er da bare lidt trist ikke at kunne indrette et værelse til den lille. Og man vil jo godt havde der er plads nok også, og på gulvet.
Vi har pt, fjernet vores 2 personers sofa, så der er lidt mere plads, så vi har en 3'er og lænestol istedet. Men er da lidt trist at man bliver nødtil det ^^ Men ja, man må bare bide i det sure æbel, og søge, og håbe
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
feb 2012
Vi har også overvejet det private længe. Men så skal vi selv spare op til indskudet i hvert fald, da kommunen i størst tilfælde siger nej til at låne ud til privatlejet.
Men ja, det kommer nok til at gå selvf... Men det er jo også lidt en "sport" at indrette et helt værelse til sin kommende øjesten
feb 2012
feb 2012
feb 2012
mar 2008
lidt sjovt for da vi så skulle have datteren og havde værelset til hende, følte jeg ingen trang til at lave det, så det blev først klaret da hun var 4 mdr og skulle sove derinde ;o) og det er stadig ikke helt iorden ;o) men vores unger har så også kun brugt deres værelser som soveværelser ikke til at lege i.
men jeg vil sige det er et spørgsmål om at acceptere at man bor som man gør, og så tage den derfra, i skal nok få et større sted engang, og få lov at lave et fedt værelse ;o) men jeg forstår godt i synes det er træls, jeg accepterede det først rigtigt da jeg var ca 7 mdr henne, og kunne mærke at jeg bare ikke ville kunne klare en flytning inden han kom.
feb 2012
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Uh, Pandrup - jeg kommer selv fra Brovst og kæresten fra Aaby
mar 2008
men især med den første synes jeg det er en stor ting, og derfor også rigtigt surt når det ikke kan blive, alt vores babygrej lå faktisk pakket ned, indtil den dag fødslen gik igang, måske lidt i håb om at tingene ændredes inden, men også fordi jeg havde accepteret at boligforholdende var som de var, men havde ikke helt accepteret at pladsen til junior ikke var der ;o/ mon det så var et tegn at vi fik det hele sat frem og midt i det hele gik fødslen igang he he ;o)
held og lykke med boligjagten, men pas nu på i ikke stresser over det, det er der ingen grund til, det kan sagtens lade sig gøre alligevel ;o)
jul 2011
jul 2011
jul 2011
jul 2011
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
feb 2012
Jeg opvokset i tingbjerg i kbh, der var lidt for meget ballade der til sidst ^^
men en by der minder om pandrup ville ikke være dårligt. Der også gode handlemuligheder her og til den lille.
Skrev det med bil fordi vi spare op til en. Men alting til den tid, da vi jo også skal havde råd til noget større
Men kender i nogle områder som kunne minde om pandrup med gode muligheder?
Og selvf kunne man jo helst tænke sig et rækkehus
jul 2011
Hvad med Aabybro? Eller hvis I vil på den anden side af fjorden, så er der også byer som Svenstrup, Skørping osv.
feb 2012
hehe, sagde heller ikke Brovst ikke var en god by, tror bare ikke vi ville bo der
Men ja, det er lidt af et dilemma, da vi heller ikke vil for langt væk fra "bedstemoren", som heller ikke har bil. Men ja, vi må bare tage og kikke lidt på nettet og se om der dukker noget op
Man kan jo være heldig
jul 2011
...mere har jeg ikke at sige
feb 2012
Bolig og hjælp til større