{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Så er det på fredag {{forumTopicSubject}}

at min lille pige starter i bh og forstår slet ikke tiden er gået så hurtigt og synes jo stadig hun ikke er særlig stor... Skal ha møde med dp, Dp pædagogen og bh imorgen da Maya er bagud i udviklende så vi skal ha snakket igennem hvad der skal tages hensyn til og på hvilke områder hun skal ha lidt ekstra hjælp... Dp pædagoen lavede en tras på hende i sidste uge ( test der viser hvor barnet ligger i sin udvikling) der blev sidst lavet en i okt og der var hun bagud med nogle ting men lå svarende til 3-4 år på andre områder så er spændt på hvor hun ligger nu... Dp pædagogen var på besøg i dp i februar og der ringede hun gladeligt og fortsætte at hun kunne se stor udvikling:-) der er sket rigtig meget de sidste 4 måneder f. Eks er hun gået fra kun at sige bold, bil osv til at gentage næsten alt man siger, stolt af sin lille pige:-) ved sidste møde i februar var der en ekstra special pædagog med for at finde ud af om der skulle laves en sag ud af det så hun evt skal ha støttepædagog på i bh men pt ikke nødvendigt, men jeg vil sørge for der løbende bliver tjekket op på det smiley Kan godt være lidt bekymret for om hun er klar? Hvordan havde i det da jeres startede i bh? Var i bh sidste uge og fik at vide hun er meget løssluppen da hun ikke skulle hænge men var nysgerrig og undersøgte tingene:-). Sikker på min seje pige nok skal klare sig synes bare bh er en stor verden for sådan et lille pus i forhold til dp hvor der kun er en voksen og fire børn hun skal forholde sig til

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det på fredag
  • #1   30. maj 2012 Beklager det lange indlæg

• #2   30. maj 2012 Hvor skal hun gå i børnehave?? smiley

Det skal sikkert komme til at gå over al din forventning.. Hvis hun allerede ved besøget er interesseret i alt andet end dig, så er det hvis et godt tegn.. smiley Når hun starter i BH vil du opleve et KÆMPE fremskridt i hendes udvikling.. Der er jo børn der er ældre og kan en del mere som hun hurtigt vil lære af.. smiley

• #3   30. maj 2012 Hun skal gå i en lille bh her i sunds:-) ja er sikker på tingene snart kommer til St endnu stærkere end de sidste måneder:-). De bliver sgu alt for hurtigt så store

• #4   30. maj 2012 Ja det er et godt tegn hun viser interesse for de andre og legetøjet men skal nok komme en periode hvor hun er ked når vi går, for det har hun haft ved de andre skift og det er absolut ikke sjovt men er heldigvis hurtigt ovre igen... Vi kender en del i bh men skal ha hørt hvem hun kommer i gruppe med for den anden gruppe får hun ikke rigtig noget med at høre, og ville da vær rart hun var sammen med nogle hun kender:-)

• #5   30. maj 2012 Min niece har gået omme på/i Qualsholm, og dengang var det faktisk en god børnehave.. (Ved jo ikk hvordan den er nu, det er små 4år siden hun gik der) Vi har oss stadig perioder hvor Tristan er ked af at blive afleveret, og han har gået der siden 1. oktober.. Håber da for jer at hun kommer sammen med nogen hun kender, men ellers skal hun nok falde hurtigt til blandt de nye i gruppen.. smiley

• #6   30. maj 2012 Maya skal kun i en lille bh og har kun hørt dårligt om Qualsholm smiley

• #7   30. maj 2012 Der kan jo oss ske rigtig meget på 4 år.. En skam de er blevet så dårlige, for princippet med at de har bus og kører i skoven osv er super fin..

• #8   30. maj 2012 Har bare hørt de ikke tager hensyn og at børnene kan rende ud... En bekendt til et af børnene derfra fandt ham gående forvirret rundt nede i byen...

• #9   31. maj 2012 Ej hvor skrækkeligt... Så kan jeg skisme godt forstå du ikk vil sende hende derned.. Det er utroligt det kan ændre sig så markant på få år..

• #10   31. maj 2012 ja men hun var nu ikke derned alligevel da den er for stor... Piuha frygteligt de ikke holder øje og hvilke skader kan der så ske med alle de dyr... Havd ellers overvejet det fordi hun elsker dyr mennda jeg fik det andet at vide så nej tak, så må hun nyde mord hest og fars hund istedetfor

• #11   31. maj 2012 Ville heller ikk bryde mig om at sende mit barn derned når de har slækket så meget på det.. Synes deres koncept med udeliv og dyr og alt det der er super fedt, nu må de så hellere få styr på det med sikkerheden og opsynet.. Så kan man godt nøjes med dyrene der hjemme.. smiley

Kommentér på:
Så er det på fredag

Annonce