{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

barnedåb-indbydelse. {{forumTopicSubject}}

Hej piger,, ja nu er der jo ikke længe til sådan noget skal være..
Ville høre om ikke i kunne hjælpe med en sød/sjov tekst til denne.
Vi laver barnedåben sådan at der skal være 2 indbydelser,, nogle til nær familige, hvor det bliver at de skal tage en ting med hver(feks. en kage) Og så en til alle de andre..
Men er godt nok lost på teksten..
Har i tankerne at "han" har skrevet den. Grunden til vi folk skal have noget med er at vi ikke vil sætte os i gæld for festen da han ikke kommer til at huske den alligel, så vi gemmer pengene til konfirmation.

Håber der sidder et kreativt menneske derude der har lyst til at hjælpe =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnedåb-indbydelse.
  • #1   24. maj 2012 Jeg tror altså,hvis det var mig, at jeg ville lave een indbydende til alle, og så ringe til folk og spørge om de kan være behjælpelige med dit eller dat..

Når det så er sagt vil jeg lige nævne at vi altså holdt navnedag for 60 mennesker for under 4000 kroner og det var inclusiv nyt tøj til mig, og kage fra konditor.. smiley

• #2   24. maj 2012 Tjae,, kan godt ske det var smartere.. har hørt folk om de er med på den, og det er de.. de skal blot vide hvad de skal have med.
    Heh og hvordan gør man lige det?? mener selv jeg er sparsommelig men har prøvet og prøvet at få det til at hænge sammen,, men kan ikke..

• #3   24. maj 2012 Vi holdt det i haven, det er jo sommer smiley
    Vi grillede, havde sodavand, øl, cider, vin. Velkomstdrink var danskvand med hylleblomssaft og en skive lime..

Alle drikkevarer købt i Tyskland, vi grillede hakkebøffer, kylling og pølser, alt købt tilbud, salater lavede jeg selv (min mor kom med kartoffelsalaten fordi hun laver den BEDSTE!)
    Kagen var jo bare en gimmick og jeg havde også selv bagt popcakes! Men hvis du vil have en flot kage så snak med folk herinde, der er helt sikkert nogen som gerne vil!

Vi købte bordpynt i IKEA, brugte små tøjdyr.. smiley

• #4   24. maj 2012 vores invitation til vores datters dåb lød sådan her

kære......

da mine forældre synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie og mine venner.
    Det vil derfor glæde mig at se dig/jer i ....... kirke ...dag d..... kl.....

for en god ordens skyld ska det oplyses at min mor og far har betalt billetten så entreen er grtis...

når jeg har svømmet et par baner i bassinet har jeg bedt mine frældre arrangere frokost på....

jeg glæder mig til at se jer.

de bedste hilsner.......

• #5   24. maj 2012 Tak for de gode råd =)

Kommentér på:
barnedåb-indbydelse.

Annonce