Vil ik spise :( {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
min lille pige på 4 måneder vil ik spise.. Hun får flaske med 180 ml i og har alle dage gerne vil spise, men på det sidste vil hun ik spise op, hvilket så gør at hendes kurve er faldet.. Har snakket med sundhedsplejersken om at hun måske snart skal starte på grød så hun kan tage på igen..
Men så i dag vil hun slet ik ha sin flaske og hun virker ik sulten på nogen måde. Hun bliver rigtig sur og ked af det når jeg forsøger at gi hende noget. Og det er kun når hun skal ha mad hun bliver sur, ellers er hun rigtig glad og smiler og snakker.
Min tanke er lidt at det er nogle dage siden at hun kom af med afføring og det måske er derfor hun ik vil spise?... Men hvad gør man så for at få gang i hendes mave? Jeg har forsøgt at cykle med hendes ben, kørt i cirkler på hendes mave, hun har været i bad og tilsidst har jeg forsøgt med lidt kamille te som hun heller ikke vil ta.
Nogen der har et godt råd?
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 63
du kan også prøve med et dejligt varmt bad og så se om hun vil spise lige efter.. det kan hjælpe på smerter hvis hun har lidt ondt på grund af forstoppelse...
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Svar: 22
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
Tak for alle jeres svar
Vil ik spise :(