{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Anja  N
Anja N
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Vil ik spise :( {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

min lille pige på 4 måneder vil ik spise.. Hun får flaske med 180 ml i og har alle dage gerne vil spise, men på det sidste vil hun ik spise op, hvilket så gør at hendes kurve er faldet.. Har snakket med sundhedsplejersken om at hun måske snart skal starte på grød så hun kan tage på igen..

Men så i dag vil hun slet ik ha sin flaske og hun virker ik sulten på nogen måde. Hun bliver rigtig sur og ked af det når jeg forsøger at gi hende noget. Og det er kun når hun skal ha mad hun bliver sur, ellers er hun rigtig glad og smiler og snakker.

Min tanke er lidt at det er nogle dage siden at hun kom af med afføring og det måske er derfor hun ik vil spise?... Men hvad gør man så for at få gang i hendes mave? Jeg har forsøgt at cykle med hendes ben, kørt i cirkler på hendes mave, hun har været i bad og tilsidst har jeg forsøgt med lidt kamille te som hun heller ikke vil ta.

Nogen der har et godt råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ik spise :(
  • #1   5. maj 2012 du kan evt prøve med lidt sveskegrød og sukker på.. jeg har selv en datter der havde de samme problemer da hun var i den alder.. jeg købte idt lactulose på apoteket og gav hende en lille smugle af det i mælken..

du kan også prøve med et dejligt varmt bad og så se om hun vil spise lige efter.. det kan hjælpe på smerter hvis hun har lidt ondt på grund af forstoppelse...

• #2   5. maj 2012 Sveskemos eller kogt vand ( skal selvfølgelig køles ned så hun kan drikke det)... Behøver ikke ret meget, på størrelse med et shotsglas

• #3   5. maj 2012 vi giver vores pige lactulose netop fordi hun har svært ved selv at komme af med afføring, det fungere fint her og hun kommer af med det hver dag, vi er dog trappet ned til kun at give hende 1 ml om dagen, og hun er 3 1/2 mdr.

• Anja  N
    Anja N Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #4   6. maj 2012 Vi er også gået i gang med grød nu og det virker også til at hun rigtig godt kan li det smiley

Tak for alle jeres svar smiley

Kommentér på:
Vil ik spise :(

Annonce