{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

scaning-hjertet slår {{forumTopicSubject}}

nu skal jeg lige ha lidt hjælp.

blev scannet fredag og der kan de se en lille tut med hjerteblink siger den første der scanner men da jeg har væske rundt om den ene æggestok kommer der en anden som os scanner og hun mener det er min plus man kan se og ud fra målinger mener jeg er 5+0 idag da vi er ii tyskland betaler vi en scanning da vi ik fik billeder med fra sidste af og min mor har fødselsdag i morgen og der ville vi jo gernesige det. når de scanner osv og de ser os hjertet slå og mener jeg er 5+6 ud fra deres måling dog siger han det er meget usikkert da han skulle forstørre det for at måle og han vil derfor ik ude lukke jeg er 6+2 som jeg selv forventer. hvad skal jeg tro??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scaning-hjertet slår
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#1   30. apr 2012 så småt sys jeg ik det var men han scannede os uden på og den anden er inde fra men det kan jo ik passe jeg kun er 5+ hvis hjertet slår?? ved godt der ik er andet og gøre vi ser tiden an men sys det var lidt underligt

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#2   30. apr 2012 han satte sådan en boks på skærmen for bedre og kunne måle troede kun det var fra 6+ det slog

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#3   30. apr 2012 tak for den oplysning vi blevet scannet med vores datter i 5+3 og kunne kun se en sort plet og først 6+4 kunne vi se hjertet men vi venter og ser

Kommentér på:
scaning-hjertet slår

Annonce