1.109 visninger
|
Oprettet:
Har du en autostol? - Så se her.. {{forumTopicSubject}}
Nu har du mulighed for, at hjælpe andre ved, at komme med dine erfaringer omkring den/de autostole du har haft og den/de webshops du har købt dem i.
Som tak for dine erfaringer, er du med i en konkurrence om et gavekort på 1.000 kr. til House Of Kids.
Så hjælp kommende forældre med, at dele ud af dine erfaringer - fordele/ulemper ved autostolen og hvad de nu ellers har brug for at vide.
Se mere info her http://www.autostol.dk/vind-1-000-kr-til-house-of-kids/
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 145
I må meget gerne dele konkurrencen på facebook.
Det giver godt nok ikke ekstra chancer, men det gør, at flere ser konkurrencen = flere erfaringer = meget bedre for kommende forældre.
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men har også haft en anden autostol der ikke er derinde..
En osann baby one.. Det rageste lort, men det kan jeg jo ikke skrive når den ikke er der
jan 2012
Nej så er det jo ikke nemt.
På siden er ikke medtaget autostole fra div. byggemarkeder (ved ikke om din var købt der), men de er simpelthen så dårlige, at de ikke fortjener at blive vist frem, så andre bliver opmærksomme på dem.
Tror jeg skriver et indlæg omkring dem på et tidspunkt, så folk der søger efter sådanne stole, kan se, hvad der er af gode alternativer til ikke ret meget mere.
Alle kommentarer er nu online..
Mvh
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 299
jan 2012
Tak for i lige melder tilbage.
Jeg har skrevet lidt med rødt derinde nu (midt på siden), så håber at det er blevet nemmere at forstå, hvor man skal skrive sine erfaringer.
Det har du Pernille og mange tak.
Har flyttet en kommentar over til den rigtige stol, så det er sikkert din "Guðrun - Mor til Vera "
Kan det passe, at jeg har sendt en mail til sabrina H ang om du lige kunne skrive dine erfaringer under hver enkel stol?
Det er super i gider bruge tiden på det og har allerede fået mange rigtig gode beskrivelser (men vil gerne have flere :O), så det er jeg bare rigtig glad for.
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
jan 2012
Det er virkelig fedt med alle de erfaringer - så bare kom med endnu flere. Jo flere erfaringer jo bedre beslutningsgrundlag har kommende autostol brugere.
jan 2012
Jo flere erfaringer, som bliver delt under hver stol - jo bedre bliver oversigterne og jo nemmere er det for kommende forældre, at tage den rigtige beslutning.
Endnu en gang 1000 tak til jer, der allerede har delt jeres erfaringer. Dem sætter jeg pris på.
Mvh
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
jan 2012
Det kan jeg godt se. Havde skrevet forkert i min søgning.
Selvom de skriver, at den er testet "good" (er langt de fleste i den vægtklasse), så ligger den stadig nr. 34/46 i i den samlet test af stolene op til 13 kg. Så helt god er den ikke.
Da jeg gik igang med autostol.dk, havde jeg kun de 15 bedst testet autostole med fra hver gruppe, men er nu begyndt at få dem alle sammen med, men det er et kæmpe arbejde, så der kan godt gå lidt før jeg har dem alle med.
Mit mål er 5-7 nye stole pr. uge, så det går langsom, men sikker frem.
jan 2012
Det er vel ikke sådan, at i har gode ideer til, hvordan jeg får flere forældre til at komme med deres erfaringer?
Jo flere der kommer ind på siden jo bedre bliver oversigterne for kommende forældre, men det er som om.
Så har i gode ideer vil jeg meget gerne høre dem.
jan 2012
Jeg har delt på Min-mave.dk og Baby.dk, men det har ikke givet så god respons, som herinde fra.
Kender i til andre fora, hvor det måske kunne være interessant, at lave et indlæg?
jan 2012
1000 tak skal du have. Super fedt du gider dele på facebook og jeg håber da med tiden, at jeg kommer ud til folk, så de straks tænker Autostol.dk - når de skal have ny autostol :O) Men det kommer nok til at tage pænt lang tid.
jan 2012
jan 2012
Tjek om det blev dig...
http://www.autostol.dk/vind-1-000-kr-til-house-of-kids/
Har du en autostol? - Så se her..