{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Seprationsangst {{forumTopicSubject}}

Da Mayas faste Dp er blevet fyret pga nedskæringer er hun på efteruddannelse og derfor er Maya i gæstedagpleje og skal være det indtil slut næste måned... Hun har før været i gæstepleje hvor hun er nu og både hun og vi har været glade for hende... Første fag efter påskeferien gik det også fint med at aflevere, der fik man kys og kram og nærmest smidt ud af døren men de andre dage har hun været dybt ulykkelig og ville ikke slippe... Har snakket med hendes far og sådan har det også været når han har afleveret... Skynder mig at gå og sige jeg elsker dig og der går også kun et par min. så ringer dp og siger hun er glad igen og kan høre hun hygger sig i baggrunden, der er heller ikke noget resten af dagen men puha hun har haft de ture før og føler mig hver gang som en dårlig mor selvom jeg ved det er en periode og bedst bare at komme hurtigt ud men vænner mig sgu aldrig til det... Hun skal så tilbage til egen Dp næste måned og frygter hun skal igennem samme tur igen. 1 juli skal hun så gerne starte i bh og så skal hun nok endnu engang igennem den tur, har det så skidt over det og bliver selv ked indeni... Sorry ville bare af med lidt frustrationer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seprationsangst
  • #1   17. apr 2012 Min søn har en dagplejemor som desværre er syg med noget slid på hoften, så hun har mange sygedage lige for tiden, og de dage har min søn også svært ved at blive afleveret i gæstedagpleje.

Han er ked af det og vil heller ikke slippe, men jeg kysser farvel, og fortæller at jeg kommer igen. Gråden er ovre efter få minutter, men det er virkelig hårdt at slippe ham og gå ud af døren. Min søn er meget følsom, så han reagerer hurtigt på forandringer, derfor har vi også valgt at han ikke kommer i gæstedagpleje, nu hvor jeg er på barsel.
    Når jeg har mulighed for det, så vil jeg hellere have ham hjemme end at aflevere et barn som er ked af det. Vi ved at der vil komme flere dage med sygedage, og muligvis skal dagplejemor opereres, så vi må se. Vi er ellers glade for hende, så vi vil helst ikke flytte ham til en anden.

Så ja, jeg forstår dig, men trøst dig med at gråden er hurtigt ovre. smiley

• #2   17. apr 2012 pt er jeg hjemme og arbrjder kun aften og weekender når hun er hos sin far, så har også holdt hende hjemme når det er enkelte dage vi snakker om, men nu er det halvanden måned... Det kommer i perioder for hun har før været i gæstepleje nogle få dage uden problemer... Ved det hurtigt er ovre og hun går heller ikke og hænger når vi kommer hjem eller sover dårligt om natten men puha lige i det øjeblik har jeg det rigtig dårligt

• #3   17. apr 2012 Mummitrold det er rigtig ubehageligt og går lige i hjertet... Haft det før og ikke nødvendigvis pga forandringer men tror det er følelsperioder børn skal igennem

Kommentér på:
Seprationsangst

Annonce