{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Nu skal den dårlige vane brydes (nat hjææælp) {{forumTopicSubject}}

Mille er lige kommet ind på eget værelse (det vil så sige samme værelse som storebror) og sove om
Natten i håb om hun vil til at sove bedre om natten. Det er is lykkedes hun vågner ik så tit mere MEN hun blir puttet kl 19.30 og vågner HVER aften kl 22.30 for at spise og falder så i søvn igen så vågner hun igen HVER nat kl 01.30 for at spise men vil bestemt ikke sove igen der går 1-1 1/2 time før hun siver igen hvordan er det lige vi får brudt det mønstre og hun har prøvet at komme senere i seng men det er stadig præcis 22.30 og 01.30 hun vågner. Det gør ikke så meget hun vågner men det at hun ikke vil sove igen der 01.30 det går mig lidt på smiley
Håber ikke det blev for langt og indviklet håber noget har en ide :-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu skal den dårlige vane brydes (nat hjææælp)
  • #1   16. apr 2012 Er det fordi hun er sulten eller bare hyggen ved flasken? Min datter har været syg og vågnet om natten i den periode pga hun skulle have dryppet næse, også fik hun flaske... Den havde hun så lurer så efter syntes hun også hun skulle have den.. så i sidste uge blev vi enige om at finde ud af om det var hyggen ved denne eller om hun så nu var sulten.. og det var hyggen... Så det tog 4 dage hvor hun var sur, men jeg lå ved siden af hende, holdt hende i hånden, nussede på kinden, osv osv i 1 - 1,4 time også sov hun igen... De sidste 2 - 3 dage har hun sovet igennem igen..

Hun vil ikke bruge sut her og hun er ved at få tænder så de lån godt genere hende lidt om natten også..

• #3   16. apr 2012 Det er ikke fordi hun er vildt sulten men jeg har prøvet bare at give hende sutten og det er ikke nok hun skal op og spise men f.eks i nat spiste hun kun 20ml af gangen så det er nok mere fordi det er hyggeligt men det med bare at give vand ved ik om det ville hjælpe jeg har prøvet bare at tage hende op og gå lidt rundt men hun skriger som om hun er ved at dø af sult først når hun får flasken falder hun til ro selvom hun næsten ingenting spiser :-//

Kommentér på:
Nu skal den dårlige vane brydes (nat hjææælp)

Annonce