9 mdr men meget stille {{forumTopicSubject}}
hejsa piger
min datter kan hverken kravler eller går med støtte men kan dog stå i et stykke tid vis man holder hende hun kan side selv og vende sig på maven fra ryg og omvendt men hun laver ikke kravle stillingere når hun ligger på maven . hun drejer rundt på maven om sig selv når hun ligger på gulvet.
hun kan klappe kage og lille peter edderkop og jeg såååå stor men til gengæld snakker hun meget ..
er det som det skal være tror i altså jeg tænker mere burde hun ikke begynde og lave kravle øvelser snart og vis jeg stiller hende op for hun skal gå står hun bare stille og griner..
lige en ting mere hun er begyndt og vågne midt på natten for hun sulten hun får 270ml mme til natten skal jeg prøve væling i stedfor og vis ja hviljen en så??
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Jeg syntes det lyder helt normalt det hun kan. Der er forskel fra barn til barn hvornår de begynder på hvad, og du kan godt risikere hun kan gå før hun kan kravle.
Man siger, at børn faktisk ikke "skal" kunne sidde selv før de er 8 måneder, så udfra det er hun jo fint med.
Det er vigtigt man lader dem lære tingene i det tempo der er naturligt for dem selv, i stedet for at træne det frem, da det kan give skader i ryg o.l. når de bliver voksne.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Han var 8½ måned da han begyndte at rejse sig op af ting men stod ikke ret længe.
Da han var lige over 9 måneder rejste han sig op af ALT og var ved at være helt god til det.
9½ måned gammel begyndte han at kravle rigtigt, altså oppe på knæene.
Som 10 måneder gammel begyndte han at gå et par enkelte skridt hvis man holdt ham i hænderne.
En uge før han blev 1år, der gik han de første 6 skridt selv
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
men jeg øver skam heller ikke for har godt hørt det med skader men hun vil gerne stå på mine ben og så kig ud af vinduet ind til bene ikke kan holde hende mere..
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
9 mdr men meget stille