{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Bange for mænd :-/ {{forumTopicSubject}}

øv og atter øv. Min datter på 7 måneder er begyndt at reagere voldsomt på mænd og fremmed. Hun stikker i et kæmpe hyl, og er helt utrøstelig. Der er intet med hendes far, ham elsker hun overalt på jorden.. Er der andre der har prøvet det ? Og hvad har i gjort for at det blev bedre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for mænd :-/
  • #1   17. mar 2012 sådan var min datter også.... der skulle ikk komme en mand hen og sige hej til hende, så blev hun vildt ked af det.... men med tiden blev det bedre og i dag ( 3 år gammel) er der ikk noget.... hun er self gernet men græder ikk når hun ser en anden mand.....

vi gjorde ikk noget for det.... for mente at det nok ville gå over igen med tiden og det gjorde det også smiley

• #2   17. mar 2012 Sådan var vores datter også, hun reagerede bare på alle mennesker. Det er en ganske normal adfærd at de begynder at reagere på fremmede mennesker, tror ikke det bunder i at det er mænd. Tror det er mere et tilfælde end at hun har oplevet noget dårligt med mænd.

• #3   17. mar 2012 Hov, vi fik afvide af sp at vi ikke skulle gøre noget, andet end at acceptere hendes reaktion. Det ville gå over af sig selv og det gjorde det også. Nu er hun en smule genert hvis folk henvender sig direkte til hende, men hun kan sagtens snakke med fremmede.

• #5   18. mar 2012 det er ganske normalt.. sådan var min datter også. Hendes far var hun ikke bange for, men hold da op hvor var hun bange for sin morfar! Ligeså snart hun bare så ham stak hun i et kæmpe skrig. Plus min søsters kæreste, min bror, hendes fars bror og især min onkel!! Nøj der var ingen hun frygtede mere end ham. Engang på lægehuset var der legehjørne i den ene ende af lokalet og da min onkel (som kørte taxa, specielt handikappede og derfor ofte kørte ældre op til lægehuset) kom ind i den modsatte ende af venteværelset og hun så ham, stak hun op i et kæmpe skrig! Men han er også en grim mand der ser gammel og sur ud

• #6   18. mar 2012 Tusind tak for svarene piger smiley er glad for det "bare" er en periode. For det svært at lave noget og være sammen med familie når hun ikke kan tåle synet af mænd. Hvor længe plejer det at være ? smiley

Kommentér på:
Bange for mænd :-/

Annonce