{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Hjælp - Kjole str. 1,5 år :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Nu tænkte jeg lige at det kunne være i kunne komme mig til undsætning smiley

Sagen er den at børnenes tipoldeforældre har krondiamantbryllup her den 20 marts ! (mine oldeforældre), smiley Og vi skal så til stor fest, ,

Manden skal have en flot mørkeblå skjorte på, og lillemanden en mørkeblå trøje, capribukser i sand og blå converse sko på smiley Så de matcher rigtig smiley

Jeg skal selv have en meget klassisk sort kjole på, med bar ryg, og så et par cerise farvet stilletter, matchende taske og øreringe smiley

Men jeg kan bare IKKE finde en kjole til min datter som jeg syntes er rigtig, smiley Hun går stort set altid kun i lilla og pink, og syntes måske hun burde være lidt mere dæmpet den dag, i f.eks. sort eller brun, ?? Sand, beige eller andet?? smiley Syntes det ville være super fint med en sort kjole, og nogle pink sko, så hun matchede mig lidt, men jeg kan bare ikke finde noget..

Så hvor køber i PÆNT tøj, ikke hverdagstøj, ?? For jeg har søgt og søgt på nettet uden held, ?? Har i evt. link til en kjole i syntes er super pæn??

Jeg havde egentlig en ide om at børne skulle matche hinanden, men nu når de er dreng og pige, er det også svært, smiley Så skal de næsten begge have f.eks. småfolk eller katvig på, men det er også det de går i til hverdag smiley

HJÆLP !!!!

For ellers får hun nok bare den her på :(link fjernet)

Knus Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Kjole str. 1,5 år :)
Kommentér på:
Hjælp - Kjole str. 1,5 år :)

Annonce