{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår ligges flyverdragten på hylden?
  • #1   28. feb 2012 problemet er, at der stadig kan komme frost og især nattefrost..Så er flyverdragten nødvendig til de børn der kommer ud og lege om formiddagen smiley

• #3   28. feb 2012 Jeg har min egen lille regel, hvor jeg siger over 10 grader=ingen flyverdragt, men termotøj og hue.
    Jeg har selv tænkt på om jeg snart skal ligge termotøjet ned i børnehaven, men jeg kan se på dmi.dk, at det bliver koldt igen om et par dage. Så de +10 grader holder altså ikke smiley
    Man skal også huske, at jorden stadig er MEGET kold og børne sidder jo meget på jorden og leger.

• #4   28. feb 2012 Der kommer jo ofte en overgangsperiode, hvor det er nødvendigt at have noget forskelligt tøj liggende i børnehaven, og så må pædagogerne vurdere fra dag til dag...

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   28. feb 2012 hihi der er da også R i April =)

Her bruges flyverdragten stadig =)

• #6   28. feb 2012 Det er alle de måneder der slutter på R, man skal bruge hue c";)
    Min datter er i flyverdragten når vi er ude og lege men sover ikk i den i barnevognen, før der minus grader

• #7   28. feb 2012 Her er de ude hele dagen og spiser også maden udenfor, medmindre det regner/ sner osv...
    Så her går der noget tid endnu, før vi ligger den fra os smiley

Vil så sige, at Bastian's dagpleje mor er god til at selv vurdere det og sige til, når det er bedre med andet tøj/termotøj osv... smiley

• #8   28. feb 2012 vi har den også endnu, den blir nok først lagt væk engang i slut marts afhængig af vejr. men jeg kan se i victors børnehave fra mit arb og der havde alle børnene stadig flyverdragt på smiley

• #9   28. feb 2012 emma har flesdragt på når hun ude og sove til middag ikke andet jo hendes hat men ingen vanter mere også bruger jeg regnslaget som i dag hvor det blæser meget

om morgen i dagpleje får hun flyverdragt på pga hun kommer ud og sove en time om morgen ved 7 tiden og der er lidt koldt endnu.
    men nogen dage har hun osse kun flesdragt på

• #10   28. feb 2012 Det er ikke hvad de sover i for Viktor har aldrig og kommer ikke til at sove i flyverdragt! smiley han har skam også stadig flyverdragt på når de er ude og lege det var også mere om der var en hoved regl med flyverdragten, som der feks er med uld undertøj smiley han skal nu også beholde den på lidt endnu men hvis du der lige pludselig skulle begynde at blive rigtig forårs vejr smiley

• #11   28. feb 2012 Jeg går jo udenfor med ungerne i børnehaven og er ellers ingen frossenpind, men i dag har det f.eks været lidt råt og jeg har bestemt ikke haft det for varmt i mine overtrækkelse og jakke:-)
    Man kan ikke altid regne med garderne da blæst og fugt har meget At sige også smiley men hellere have noget at vælge imellem på børnenes pladser end sende et barn ud i for koldt tøj - så fyld endelig garderoben godt op :-)))

Kommentér på:
Hvornår ligges flyverdragten på hylden?

Annonce