2.128 visninger
|
Oprettet:

9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Skoldkopper voksne? {{forumTopicSubject}}
Hej piger
vil lige spørge jer om I ved hvad der sker ved at man får skoldkopper som voksen? jeg har hørt at det er farligt.
det er fordi Papaya ikke har haft skoldkopper endnu, og min mor har lige fortalt at min søster (på 3 år) har skoldkopper og da jeg har vinterferie synes jeg dte er en god idé at tage derned så Papaya kan få skoldkopperne overstået nu og ikke får det som voksen.
Men hvad sker der for mig som ikke selv har haft skoldkopper?
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Det behøves ikke nødvendigvis at værre farligere end ellers
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
Troed virkelig jeg skulle dø. Men da de endelig kom var der intet. Andet end masser af kløe.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
tog min datter med ned til min lillesøster og legede og nu hvor jeg har vinterferie kunne hun måske have skoldkopperne imens. Men så fik jeg at vide bagefter at okkupationstiden er 2 uger! oh..
Men tak, så håber jeg bare at jeg "kun" bliver totalt slået ud af influenza og får det herre dårligt.. Hørte at man kunne få noget slemt noget som voksen der hed helvedsild. Ved ikke helt hvad det er, men håber ikke jeg får det så :S
men tak for svarene piger. Nu blev jeg lidt mere afklaret
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
helvedesild er noget helt forfærdeligt! Der er en grund til navnet, og det skulle være ret smertefuldt.
Får man skoldkopper som voksen, kan man få helvedesild af det senere hen. og har man først fået helvedesild, får man det sikkert igen og igen.
jeg ville jo mene at du skulle skynde dig at blive vaccineret, så du ikke får skoldkopper.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Skoldkopper voksne?