Lortedag {{forumTopicSubject}}
Axl har haft forstoppelse i 4 dage, og har de sidste 2 skreget og skreget og lægen ville ikke se ham, og SP sagde laktulose, men intet kom..
I går aftes fik han så feber og ringede til vagtlægen som ville komme ud til os, han kom rimelig hurtigt og sagde Axls feber simpelthen skyldtes hans forstoppelse og at han skulle indlægges på børneafdelingen og have hjælp til at komme af med det, vi kørte derind og der var bare SÅ travlt, må men de fik prutten ud og Axls feber faldt til 37,9 på en time, så fordi de havde travlt og ikke havde sengeplads blev vi udskrevet og kørte hjem igen kl 3 om natten..
Da vi kom hjem skulle jeg så give ham nattøj på og der var endelig kommet hul så han havde overskidt både bukser og body, men det var der jo ikke noget at gøre ved..
Da jeg så ville gå ud af døren har jeg simpelthen fejlbedømt afstanden til karmen så jeg går direkte ind i den med Axls hoved først og han får med det samme en bule og bliver blå og skriger som pisket, og jeg græder også fordi jeg bare får så dårlig samvittighed, han er helt utrøstelig og græder så vildt at han 'glemmer' at trække vejret, så vi ringer til vagtlægen endnu en gang og han kommer 5 min senere, fir han var i området, heldigvis..
Der var selvfølgelig ikke sket noget med axl, den der havde det værst var vidst mig sagde han, vi skulke bare gå i seng og få noget søvn..
Men fuck jeg har det skidt, fatter ikke jeg kunne ramme karmen sådan, og nu tør jeg næsten ikke gå rundt med ham fordi jeg er bange fir at gøre noget galt igen..
Så øv for en dag siger jeg bare...
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg fik det samme at vide som du; at det er dig der har det værst af jer!
Godt han han fik "hul" igen.
Bare op med humøret, den slags sker! Du er langt fra den eneste!
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Det med at støde ind i noget kan ske for alle.. det er desværre også sket for mig at jeg har ramt væggen eller døren med Liams hoved og græder selv hver gang.. nærmest mere end Liam.. Men det kan ske for en hver .. Og der skete jo heldigvis ikke noget med ham ...
Kram til jer
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Godt de fik hul da!:)
Jeg kan trøste dig med som Katarina siger, prøver de fleste mødre noget i den stil...
Jeg stod og lavede grød til viktor da han var 4 måneder og han lå på puslepuden lige ved siden af mig på køkkenbordet..
Ligepludselig lyder en klask og viktor ligger med hoved ned i gulvet..:O
Neeeeeeeej hvor blev jeg bange... Ringede straks til hans far og tudbrølede! han har spjettet så meget at han har fået møvet numsen ud over kanten!!!
Det er det værste jeg nogen siden har prøvet, det værste var at jeg stod lige ved siden af og rørte i hans grød!!!
Der skete heller ikke noget, men fuck, det er en lærestreg for livet!
Op med humøret søde, du gjorde det ikke med vilje! der er ikke sket noget heldigvis..:)
Håber imorgen bliver en bedre dag.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
Men ja man får så dårlig samvittighed.. men husk ligemeget hvor meget man passer på så sker der uheld.
Lortedag